Obserwatorzy

wtorek, 10 lutego 2015

05/15 Dalej macham igiełką...

Coraz bardziej podoba mi się to machanie igłą... Igła bez czubka leciutko wchodzi w dziurki kanwy i palce nie bolą, bo nie muszę jej mocno ściskać... jeszcze tylko żeby przywyknąć,ze krzyżyki muszą być w jedną stronę ...hi,hi,hi ... No ale pomalutku i to opanuję (chyba?) Zresztą co będę marudzić... kiedyś te krzywe będą też piękne, bo robione własnoręcznie... Oto kilka następnych hafcików jakie udało mi się... i tu nie wiem jakiego słowa użyć , bo wyhaftować brzmi zbyt dumnie :)



Dorzucę jeszcze parę zdjęć moich miziastych stworków... i się pożegnam znów na jakiś czas, dziękując wszystkim za odwiedziny, pozostawione komentarze i dopisywanie się do listy obserwatorów... Przesyłam pozdrowienia ...



14 komentarzy:

  1. I już kolekcji początek! Podziwiam cierpliwość a zapowiada się ładna seria haftów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za odwiedziny, podziw i komentarz... mam nadzieję że starczy mi cierpliwości :)

      Usuń
  2. Jak dla mnie to one wyhaftowane są i to cudnie :) oby tak dalej szło!!! :)
    ,, Kiedyś te krzywe ( ale gdzie...?) też będą piękne...,, One piękne są już dziś a kiedyś będą,, na wagę złota,, bo to ręczna robota! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu nawet rym się wkradł do Twojego komentarza :) Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  3. Ślicznie wyhaftowałaś swoje prace. Będzie piękny kalendarz. Podziwiam też Twoje kotki jak pięknie się prezentują obok ozdób na szafeczkach. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, kotki też dziękują :)

      Usuń
  4. Zbyt dumnie? Wspaniała hafciareczka z Ciebie Ewuniu. Robisz to pięknie i z przyjemnością. Nazbierała się już pewnie niezła kolekcja?
    Słodkie te twoje kociaczki. Przesyłam buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu ... najważniejsze dla mnie, że sprawia mi to przyjemność... z czasem i technika pewnie się poprawi :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Pięknie hafciareczko ;) Kolekcja rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne hafty, ciekawe użycie guzików :). Fajne masz koty, a tabliczka ostrzegająca genialna :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że wpadłaś ... dzięki za komentarz , kotecki dziękują za ciepłe słówka :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).