Obserwatorzy

wtorek, 27 stycznia 2015

04/15 Całe życie człek się uczy... a i tak umiera głupi :)

Kochani w przeszukiwaniu internetu z inspiracjami na moje zawieszki :) dowiedziałam się że to co usiłuję robić by zawisło na mojej choince ... za rok to pinkeeps (liczba mnoga) Miałam robić fotki i opisywać jak to coś powstaje, ale znalazłam blog Cyber Julki i u niej kurs krok po kroku na pinkeepa 
Julce bardzo dziękuję, że nie muszę cykać fotek i wszystkiego objaśniać. Cały czs coś dziobię i tak wygląda mój hafcik na zawieszkę - luty
Wiem wiem... moja znajoma Ewcia mówiła mi żebym zwracała uwagę by wszystkie krzyżyki miały skrzyżowane nitki w tą samą stronę... ale ja się uczę, a do tego nie nienawidzę pruć :( ... szkoda mi tego co już udziergałam... obiecuję jedno... być bardziej uważną :)
Właśnie ta Ewcia sprawiła mi ogromnie przyjemną niespodziankę... Kiedyś wspomniałam na moim forum o pomyśle na jak ja to mówię haftowaną choinkę ( znalazłam właścicielkę tej wspaniałej choinki warto tu zajrzeć  ) i kilka koleżanek podesłało mi mini wzorki na hafciki, Gosia - obiecała ,że w czasie ferii zrobi mi kilka drobnych hafcików :) , a Ewcia podesłała mi wyszyte mini hafciki... takie, które jej już są niepotrzebne, a mnie się przydadzą... oto one :

I takie nieco już nadgryzione zębem czasu ...
Ale siadłam i odnowiłam je tak że i one zostaną zamienione na zawieszki ... same zobaczcie
Ewuniu pięknie dziękuję... już oczami wyobraźni widzę moją choinkę całą w hafcikach :) na dzisiaj tyle wrażeń , nowości ... zabieram się za kolejny miesiąc :)
Pozdrawiam cieplutko, bo za oknem biała zima :)

 

16 komentarzy:

  1. ,,...skrzyżowane nitki w tę samą stronę...,, to mi dopiero nic nie mówi i nawet jeśli takowy,, defekt,, w Twoich pracach wystepuje to ja go nie widzę :))) zawieszka na luty adekwatna, wszak to miesiąc zakochanych ;) i bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam cieplutko i czekam na,, marzec,, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To coś podobnie ja ze mną i gotowaniem ...hi,hi,hi :) Wiem,że dobre, ale z czego... nie dociekam :) Marzec się robi :)

      Usuń
  2. Jak tak dalej pójdzie Ewuniu to będziesz musiała sobie sprawić baaardzo dużą choinkę. Ja oczywiście wiernie Ci kibicuję i podziwiam Twoje kolejne, małe dzieła.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś zeżarło mi komentarz :) Pisałam ,że jak będę miała za dużo zawieszek to wiem co z nimi zrobić, bo podpatrzyłam na blogu z haftowaną choinką :) Dzięki za kibicowanie Ewuniu :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na choinkę w hafcikach:)
    Ślicznie Ci wyszedł obrazek na zawieszkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludka :) wejdź na bloga, który mnie zainspirował ... cudo :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Dobrzy ludzie są na świecie:) Do nich należy Ewa, wiedziała co Cię ucieszy:)
    Powiem Ci, że pomysł z taką "haftowaną" choinką jest znakomity. Masz cały rok na przygotowanie zawieszek, a te co już masz są śliczne. Ja jeszcze nie haftowałam krzyżykami, może kiedyś , tak jak Ty, zacznę się uczyć:) Pozdrawiam serdecznie.
    Największy futrzak jest cudny,podrap go ode mnie za uchem:) Inne futrzaki też!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, a futrzak wydrapany musi być codziennie przed snem :) Zabawę z haftem zaczynałam już kilka razy, ale zawsze to były raczej drobne hafciki... teraz też drobiazgi, ale za to dużo :) Tak mi wpadła ta choinka w oko, że nie mogłam przestać o niej myśleć... czasem tak jest, : ) Pozdrawiamy serdecznie :)

      Usuń
  5. Super te wszystkie hafciki:) A co do krzyżyków to z czasem pewnie samo Ci wejdzie w krew robienie ich w jedną stronę. Tak sobie myślę bo ja dopiero raz zrobiłam obrazek krzyżykami. I to niedawno. Ale mi jakoś dobrze ręka idzie i same mi się robią w dobrą stronę za każdym razem;) Żeby tyko mi równiejsze jeszcze wychodziły;) Ale wierzę, że to przyjdzie z czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, że wreszcie wpadnę w ten rytm :)) Dziękuję, że zaglądasz do mnie :) Pozdrawiam :)
      -

      Usuń
  6. Jak to mówią trening czyni mistrza :) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wszystkie kciuki się przydadzą :)

      Usuń
  7. Cudne hafciki!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).