Obserwatorzy

środa, 21 stycznia 2015

03/15 pierwsze koty za płoty...

Nie mam za wiele do pokazania, ale jak to się mówi... pierwsze koty za płoty . oto moje pierwsze zawieszki
Proszę o wybaczenie , ale ja nie jestem zbyt wprawną hafciarką :) Oczywiście poczyniłam stosowne zakupy skoro zapowiada się haftowany rok :)
Tak wygląda moja ramka do haftu... czytałam, że wygodna... jak sprawdzę to sama ocenię :)
Dziewczynkom robią takie rameczki ich panowie, ale mój J. niestety nie jest jak ja to mówię zbyt techniczny :))
W sklepie internetowym Pasart  kupiłam sznurek do obszywania moich zawieszek :)
a w pasmanterii Haftix tam gdzie kupiłam ramkę, nabyłam też kilka kawałków kanwy - fajne kolorki :)
I jeszcze skończony taki haft ...  nie wiem jak go wykorzystam, ale z pewnością gdzieś zawiśnie :)

A na koniec mój największy futrzak... wszędzie się wciśnie byle tylko być blisko :)
Pozdrawiam cieplutko :)


20 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądają te zawieszki :) nie jesteś wprawną hafciarką...? ;) to ja już widzę te małe dzieła sztuki jak,, nabierzesz wprawy,, wszak praktyka czyni mistrza :))) pozdrawiam.

    Ps. Futrzak uroczy, jest,, co,, przytulić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Z tą praktyką to prawda... byle mnie ręce nie zawiodły :)

      Usuń
  2. Ewuniu śliczne zawieszki poczyniłaś:) Jak dojdziesz do wprawy, to dziennie będziesz nas zasypywać zawieszkami, bo będą Ci błyskawicznie wychodzić :)))
    Najważniejsze że początek jest :) A futrzak milusi :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu dzięki za wierne kibicowanie i wiarę że się uda :)

      Usuń
  3. fajne zawieszki,powodzenia w hafceniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się Ewuniu rozhaftowałaś! Obrazek śliczny, wystarczy tylko ładnie go oprawić i będzie piękną dekoracją. A pierwsze zawieszki też są urocze i według mnie wykonane bardzo profesjonalnie. Po takich zakupach oczekuję kolejnych cudeniek. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu... karteczki robię okazjonalnie, a choinka to mój pomysł na za rok... więc trzeba się do realizacji dobrze przygotować... Jak Bóg da zdrowie to po-haftuję w tym roku deczko :) Pogoda brzydka, ale pozdrowienia cieplutkie :)

      Usuń
  5. Świetne hafty:) A tych zakupów to Ci bezczelnie zazdroszczę;) Zwłaszcza, że sama się przymierzam do nabycia takiego tamborka do haftowania. Tylko biję się z myślami czy ten 23x23 czy może 28x28. Ciekawa jestem jak Ci się będzie na nim haftowało. Psisko piękne:) U nas też największa psica wciska się najmniejsze kąty. A się dziwimy jak jej się to udaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny... do zakupu ramki zbierałam się chyba z rok i juz miałam sama ją skonstruować, ale po odwiedzinach w sklepie budowlanym... stwierdziłam ze sama nie poradzę :)

      Usuń
  6. Obrazek z lampą bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczności :) gratuluje :) no i sprzęt fajny, na pewno się przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ciesze się że się podoba :) Miłego tygodnia :)

      Usuń
  8. Dziękuję za odwiedziny, cieplutki komentarz i trzymam kciuki za hafciarki rok 2015!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za trzymanie kciuków :) pozdrawiam i stąd :)

      Usuń
  9. Ewuniu - cudny ten Twój futrzak i do tego lubi być blisko... eh zazdroszczę, bo mój kociak to tylko patrzy jak uciec od kochanej pani. Straszny z niego nieprzytulas. Jeśli chodzi o hafciki to są urocze! Jestem pewna, że Twoja choinka będzie równie piękna jak ta, którą się zachwyciłaś!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu u mnie w domu zwierzyniec... 2 psy i 2 koty :) Jeden kot (kotka Kama) przytulaśna i mrucząca, a kocur Kola łasi się i przytula tylko do tego wielkiego futrzaka psa Niuta , drugi pies labek Baj preferuje mojego męża... całe zamieszanie z tymi stworami... Choinka ... mam nadzieję że będzie wymarzona :)

      Usuń
  10. Świetny piesek!! Taki puszysty przyjaciel w mroźne wieczory to skarb :)
    http://www.akcesoriadolazienki.pl/111-szafki-lazienkowe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).