Obserwatorzy

sobota, 25 stycznia 2014

5/14 Teraz nowość... dla mnie przedewszystkim :)

Dostałam od Joli koleżanki z forum piękne woskowe aplikacje do ozdabiania świeczek... Jola zajmuje się tym profesjonalnie. Miałam w domu kilka świeczek takich walców na 8cm i 5 cm średnicy... aplikacje mają rozmiar 7x7cm. Podpatrzyłam i poczytałam o tym u Joli i zachciało mi się spróbować... Podobno aplikacje można przymocować za pomocą ciepła własnych dłoni, ale u mnie nie poszło tak łatwo ... musiałam wspomóc się suszarką do włosów i udało się ... przynajmniej mnie się tak wydaje . Nie mając innych ozdobników woskowych, wykończyłam świeczkę za pomocą stickersów w kolorze srebra... i tak oto powstała moja pierwsza świeczka "Muzykanci z Bremy" muszę przyznać, że dobrze się przy tym bawiłam :)


 Tak wygląda z tyłu...
Między czasie oczywiście robię mój haftowany przybornik... ale to jeszcze potrwa :)

22 komentarze:

  1. No wlaśnie z tym ciepłem własnych rąk , zawsze myślałam czy to sklei, jak ja mam zawsze zimne ręce / i nogi/no ale dobry pomysl z suszarką , świeca ładna, może będzie więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :) Będzie więcej bo mam jeszcze kilka tych aplikacji, każda z innym wzorkiem :)

      Usuń
  2. Bardzo udany debiut Ewuniu - świeca jest śliczna i oryginalna. Nigdy jeszcze nie próbowałam ale kiedyś pewnie i ja się skuszę. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu... szkoda tylko, że u nas nie można kupić takich fajnych aplikacji... to niemiecka specjalność :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Ja tez zaczynam w tej dziedzinie ale tylko na serwetkach nie wiem gdzie się kupuje takie aplikacje a kleisz na klej czy na ciepło żelazkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alikacje Danusiu są do kupienia w jednym sklepie internetowym... ja innego nie znalazłam :) http://www.krainaswiec.pl Te moje są z Niemiec ... tam to dopiero jest wybór :)
      Aplikacje sa na wosku więc wystarczy ciepło rąk lub suszarka do włosów :)

      Usuń
    2. DZięki ale nie mogę tam jakoś wejść albo nie potrafię
      pozdrawiam wieczorową porą
      Danka

      Usuń
    3. Danusiu wpisz w Google - kraina świec ... i strona się pokazuje na pierwszym miejscu... :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Pięknie Ci wyszła świeca :) Mnie też korci ozdabienie świec i może kiedyś też spróbuję :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu Dziękuję :) Fajna zabawa, tylko trzeba poszukać fajnych świeczek... tanich i z dobrego tłustego wosku :)

      Usuń
  5. Ewciu! Wyszła znakomicie! Nawet nie miałam pojęcia , że są specjalne naklejki. Ja świeczki ozdabiałam przez decoupage, a tu taki fajny sposób! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Szkoda tylko, że te aplikacje nie są jeszcze dostępne w naszych sklepach :(

      Usuń
  6. Bardzo ładnie ozdobiłaś świeczki , ciekawe aplikacje świetny sposób na coś wyjątkowego . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ... podoba mi się ta zabawa ze świeczkami :)

      Usuń
  7. super swieczki tak ładnie ozdobione

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko ładnie pięknie, ale jak później taką świecę zapalić bez żalu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Jak ją komus podaruję to już nie będzie mój problem, a jedną zapalę dla eksperymentu, żeby zobaczyć jak toto się pali :)

      Usuń
  9. pierwszy raz widzę ale ślicznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).