Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2014

01/14 Pierwszy post w nowym roku...

Początek nowego roku nie wiele różni się od końca starego... przynajmniej jak dla mnie :) . pogoda nadal wiosenna, co do mojego zdrowia to nie ma fajerwerków, ale da się wytrzymać... Tak wiec jak to mawiają wszystko po staremu :)
Zabrałam się więc za to co lubię, czyli... karteczki i tak powstały tym razem na Dzień Babci i Dziadka, bo przecież te święta już pod koniec stycznia :)
Dla przypomnienia 21.01.2014 DZIEŃ BABCI /wtorek/, 22.01.2014 DZIEŃ DZIADKA /środa/
Dla babci karteczki z uroczym widoczkiem ...

... dla dziadka ze starym samochodem ....

... pewnie powstanie jeszcze kilka, te wstawię do AGRAFKI na dobry początek nowego roku :)


22 komentarze:

  1. Piękne kartki :) Pięknie rozpoczełaś Nowy Rok :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) liczę na to, że ... cały rok będzie taki :)

      Usuń
  2. Jaki piękny i rozsądny początek twórczego roku Ewuniu. Karteczki są śliczne, szczególnie te dla babci. Dobrze że przypomniałaś - w końcu czasu nie zostało zbyt dużo. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu... jesteś niezawodna i zawsze do mnie zaglądasz... Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki. czasu nie wiele do tej uroczystości pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj tak Tereniu... nowy rok miał być wolniejszy... a zdaje się od początku przyspiesza :)

      Usuń
  4. Bardzo lubię Twoje karteczki Ewuniu :) Pozdrawiam i wszystkiego naj...w Nowym Roku :)
    magda

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki zrobiłaś! babcine śliczne a te dziadkowe sa poprostu super!
    samych dobrych dni w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Ewuniu, miło mi, że dołączyłaś do mojego bloga, u mnie różna mieszanka tematów, ale staram się aby zainteresować czytelników:)))
    Twoje karteczki to takie vintage, jak sprzed wielu lat:) Bardzo ładne!
    Ja też będę Cię odwiedzała, bo mi się u Ciebie podoba!
    Pozdrawiam z Nowym Rokiem, Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Aniu z rewizyty :) i ze ci się u mnie podoba :) Zapraszam i cieplutko pozdrawiam :)

      Usuń
  7. cudowne w każdy calu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne karteczki dla Babć a dla Dziadków, ze to ujmę wyjechanie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki :-) Babcie i dziadkowie będą szczęśliwi dostając taką laurkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne kartki:) Zwłaszcza dla babci:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).