Obserwatorzy

piątek, 17 stycznia 2014

4/14 I po urodzinach...

Urodziny minęły szybciutko i niepostrzeżenie :) w końcu to kolejne z wielu, i nie okrągłe, ale zawsze jedne jedyne i niepowtarzalne.... :) Oprócz mnóstwa życzeń jakie dostałam SMS-em, mailem i osobistych przyszły do mnie piękne karteczki, którymi muszę się wam pochwalić :) Pierwsza od Ewuni - blogowej koleżanki :) Ewuniu jeszcze raz bardzo dziękuję :)

Kolejna od koleżanek z mojego ulubionego Forum, którą wykonała dla mnie Ania... zobaczcie jak misterna koroneczka z pergaminu ją ozdabia ... Dziękuję Aniu za karteczkę, a wszystkim za życzenia ... piękne :)

I kolejna karteczka od Krysi, koleżanki z w/w wymienionego Forum ... Dziękuje Krysiu za karteczkę i życzenia :)


Na koniec pokażę, że przymierzam się do zrobienia haftowanego przybornika... żeby nie było że nic nie robię :))) Okładka ze starego kalendarzyka będzie bazą, oprawioną w wyhaftowaną xxx ... wstęp już jest :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze... i życzę miłego weekendu  :)



14 komentarzy:

  1. Ewuniu, ja be z karteczki, ale najlepsze życzenia jeszcze raz, zapowiada się jakaś bardzo ciekawa praca pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Tereniu :)... co do pracy... to jak na razie się zapowiada... zobaczymy co z tego wyjdzie...Jak to mówi Kiepski na razie mam pomysła :)))

      Usuń
  2. Piekne kartki dostałaś:) Wszystkiego co najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj Ewciu! Wszystkiego najlepszego i dużo zdrowia i dużo weny twórczej! Te hafciki są przepiękne, czekam na przybornik! Jeszcze raz piszę, że zazdroszczę:)) Pa, Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za życzenia :) Wzór powstał sam z siebie ... tak to sobie wymyśliłam :) Nie haftuje dużych form bo chyba mam zbyt mało cierpliwości, ale takie drobiazgi bardzo lubię :)

      Usuń
  4. Ewuś, piękne kartki i wspaniałe życzenia :)
    Przybornik wygląda ciekawie.
    Zdrowia, radości i spełnienia marzeń. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) ... najważniejsze to to zdrówko :)

      Usuń
  5. I tak nam Ewuniu te lata uciekają - od urodzin do urodzin.
    Jestem bardzo ciekawa tego przybornika, zapowiada się nieźle!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) No cóż... świat tak się kreci, a my razem z nim :)

      Usuń
  6. Rzeczywiście ładne karteczki otrzymałaś :)
    Nie mogę się doczekać przybornika, mam nadzieję że szybko ukończysz bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak takie coś może wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Przybornik się odwleka... ale jestem na dobrej drodze :) Trochę mam problemy z rękami ... ale dam radę :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).