Obserwatorzy

poniedziałek, 17 marca 2014

22/14 Dzisiaj bez papierków...

Kiedyś, gdzieś podpatrzyłam takie fajne świeczniki, albo flakoniki na drobne wiosenne kwiatuszki... Zachomikowałam więc w domu puszki po kociej karmie i pasztecie :), wyszperałam w sklepie drewniane klamerki do bielizny i dzisiaj dostałam natchnienia...
Metalowa puszka, drewniane klamerki do bielizny , klej na gorąco z pistoletu, troszkę bawełnianego sznura,  troszkę sznurka do pakowania, wstążeczka na kokardki i do dzieła...
A oto efekt mojej porannej zabawy :)
Te klamerki nie są w pierwszym gatunku więc nie jest idealnie, ale w tym ich urok ...

Pod spodem i w środku wkleiłam bawełniany sznur, żeby zabezpieczyć brzegi puszki i jej spód ...

Ponieważ w środku jest puszka można swobodnie wlać wodę i zamiast świeczki wstawić np. wiosenne kwiatki :)... puszki nie malowałam bo ona i tak jest przeznaczona do kontaktu z wilgocią więc ni będzie rdzewieć ...
Na koniec polakierowałam matowym bezbarwnym lakierem i ... są :)
 To mój drugi psiak po wiosennej wizycie u fryzjera :)
Miłego tygodnia życzę i... byle do wiosny :)

16 komentarzy:

  1. Pięknie to zrobiłaś, bardzo praktycznie, widzę tu świeczniki , masz fajnego pieska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :) Przeznaczenie te pojemniczki mogą mieć rożne... w zależności od potrzeb :)

      Usuń
  2. Wspaniały pomysł, świeczniki wyszły Ci fajniutko, a moja psinka też już odwiedziła fryzjera i w ten sposób trochę "zmalała" :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu :) No właśnie w przypadku mojego psiska ta wizyta nie miała tyle wpływu na wzrost, co na objętość ... wreszcie mieścimy się razem w drzwiach :)

      Usuń
  3. Jeeej śliczna taka mała beczułka....:)) ja ją widzę właśnie na mały bukiecik....:)) chcę taką jedną...... :)))
    Ps.piesio po wiosennej toalecie śliczny...a i ,, pańcia,, od pieska w nowej odsłonie bardzo mi się podoba....)))
    Pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ... co do beczki nie ma sprawy mogę zrobić :) podaj mi na maila adres do wysyłki :)

      Usuń
  4. Rewelacyjny pomysł na świeczniki;) Psisko piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  5. wspaniały pomysł świecznika:))))
    Psinka rozkoszna:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... a moja koleżanka z Forum wymyśliła jeszcze inne zastosowanie... jako pojemnik do zasiania rzeżuchy lub owsa na Święta Wielkanocne :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł! Oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł :) PIĘKNE świeczniki/wazoniki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam już na forum, ale tutaj tez się zachwycam :)
    Chyba sobie machnę przy okazji beczułeczkę jedną bądź dwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Janiu :) Samej mi się podobają i mają tyle zastosowań... mój syn zażyczył sobie takie jako osłonki na kaktusy :) Już się martwię skąd będę brać puszki :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).