Obserwatorzy

wtorek, 15 stycznia 2019

1/2019 Z Nowym Rokiem ... raźnym krokiem...

To zaczynamy nowy rok w ogrodzie ... co prawda jeszcze nic się nie dzieje i jeszcze lekko zimowe obrazki,,,


Ogród i okolice jeszcze śpią, więc czas na czyszczenie narzędzi segregowanie nasion i wspominki minionego roku...

Gdzieś znalazłam taką maksymę... to jest to co mi do szczęścia potrzeba ...





 i jeszcze wnusio Leoś... co prawda daleko, ale dzięki technologii widzimy się codziennie..

A teraz już troszkę fotek z minionego roku...

WIOSNA 2018 













Na letnie fotki zaproszę następnym razem...

4 komentarze:

  1. Cudowny zimowy krajobraz. :))) Wnuczek uroczy, uśmiech pełen szczerej radości. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. Niech ten rok dużo radości Wam przyniesie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje i odwzajemniam życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta maksyma odzwierciedla dokładnie to co dla mnie jest najważniejsze! Wnusio super :) I miło pooglądać wiosnę w pełnym rozkwicie - ja też z przyjemnością oglądam moje zeszłoroczne zdjęcia. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).