Obserwatorzy

piątek, 27 czerwca 2014

30/14 Czas szybko mija ...

Witam serdecznie... Tyle spraw się nazbierało, ze nie wiem od czego zacząć :) ale zacznę od początku, czyli od kolenego pobytu w szpitalu, tym razem w Klinice UJ w Krakowie ...
Cel : postawienie dokładnej diagnozy i ustawienie leczenia...
Wynik: diagnoza nie do końca pewna, leki zmienione...
Skutek: brak poprawy, kolejna wizyta za około cztery tygodnie ... To tak w skrócie o kolejnych moich dwóch tygodniach wyrwanych z życiorysu :)
Teraz o milszych sprawach... od przesympatycznej Dusi jako, że byłam u niej na blogu 300 obserwatorem dostałam piękny prezent w postaci zawieszki ... cudo . Kto nie był u Dusi niech wpadnie, oprócz "rękoczynów" :0 ma jeszcze cudowny ogród, po którym pozwala pospacerować :)
Sama też co nieco zrobiłam... kilka klamerkowych osłonek na moje zaszczepki hoji i mini storczyka...

Powstały też dwa zamotki... co prawda jest lato, a to wełniane ozdoby, ale te akurat są z bawełnianych nici więc i latem mogą posłużyć za biżuterię i jednocześnie za osłonę dekoltu, przed chłodnym wiatrem.... zwłaszcza, ze polecjały na Wyspy gdzie pogoda jest zmienna :)

 Z krótszych sznurków zrobiłam wesołe bransoletki :)

Na Koniec bardzo dziękuję wszystkim co do mnie zaglądają mimo wszystko... Obiecuję nadrobić zaległości w odwiedzaniu waszych blogów :)
A na koniec zdjęcia moich milusińskich....
NIUT...
BAJ...
KOLA...
KAMA... 
Pozdrawiam cieplutko i słonecznie życząc miłego weekendu :)


6 komentarzy:

  1. Piękną zawieszkę dostałaś , bardzo miły prezent, osłonki bardzo ładne i pomysłowo zrobione , wełniane naszyjniki bardzo mi się podobają . Życzę dużo zdrówka , pozdrawiam ciepło Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu! Z pewnością poczujesz się lepiej, Masz swoje zwierzaki- urocze, robótki - ślicznie wyglądają te sznureczki- plecionki,
    Twój mini ogródek prezentuje się wyśmienicie więc szybko Twoje zdrówko wróci do jakiejś normy. Z całego serca Ci tego życzę. Wspaniałego weekendu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka życzę przede wszystkim :)) śliczny drobiazg dostałaś ; naszyjniki i bransoletki bardzo fajne i pomysłowe :) w Twoich pupilach to od dawna jestem zakochana, szczególnie w tym pierwszym śliczniochu :))) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci Ewuniu. Trudno się leczyć bez konkretnej diagnozy. Mam nadzieję, że w końcu to się wyjaśni i będziesz mogła zacząć skuteczne leczenie. Trzymam mocno kciuki. Śliczny prezent dostałaś od Dusi a Twoje zamotki są bardzo radosne. Pozdrawiam cieplutko i również życzę Ci miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę zdrowia i zdrowia i zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry Ewuniu!
    W klamerkowej osłonce od Ciebie też stoi moja mini orchidea :) Że poprawy zdrówka Ci życzę, to z pewnością wiesz :) Poza tym bardzo chciałabym sobie zawiesić taki antyczny zegar na moim blogu... nie umiem... udzielisz wskazówek? Wdzięczna będę, buziaki przesyłam! Hania

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).