Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

36/2014 Świąteczny wianek, wieniec...sama nie wiem ?

Święta zbliżają się bardzo szybko ... to jeszcze 10 dni i Wigilia. Większość coś nowego szykuje na nadchodzące Święta:) Ja też, mimo że w tym roku nie idzie mi to najlepiej.. właśnie skończyłam robić świąteczny wieniec... do dekoracji mieszkania...
W piątek obcinali u nas brzozy... kiedy zobaczyłam te wiotkie gałązki pomyślałam że coś muszę z nich zrobić. Dzisiaj rano zeszłam przed klatkę i nacięłam gałązek, które przyniesione do domu. Wzbudziły duże zainteresowanie moich futrzaków ...
Najpierw zwinęłam wianek mocując go drutem, a potem owinęłam go sizalowym białym sznurkiem, przymocowałam na dole kokardę z tego samego sznurka ...

 Zostawiłam troszkę  nie do końca związanych gałązek, żeby było widać z czego jest wieniec i żeby nadać mu nieco lekkości... Kola cały czas wiernie mi asystował...
Udekorowałam wieniec plastrami suszonych osobiście pomarańczy, mandarynek, owocostanami anyżu, do środka wkleiłam choineczkę, którą zrobiłam z płatków kosmetycznych :) i poprzyklejałam błyszczące gwiazdeczki...
dokleiłam laski dekoracyjnego cynamonu...


Na koniec  olchowe szyszki i troszkę białej farby akrylowej...
I całość wygląda tak...

I jak wam się podoba, bo ja jestem zadowolona, tym bardziej ze to premiera jeśli chodzi o wianki :) Dla wszystkich pozdrowienia i miłego tygodnia życzę :)



21 komentarzy:

  1. Podoba mi się baaardzo :) kradnę pomysł :))) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba, chętnie zobaczę jak ty zrealizujesz mój pomysł :) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Mnie się też podoba Ewuniu. Zrobiłaś to bardzo pomysłowo a biała farba pięknie ożywiła całość. Możesz być dumna z tego debiutu!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to przyjemność czytać taki komentarz. Pozdrowienia na nowy tydzień :)

      Usuń
  3. Wspaniały wianuszek. Z tak prostych naturalnych pomocy zrobiłaś cudowną, świąteczna dekorację. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się , że ci się podoba moja warjacja na temat Świąteczny wianek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ewuniu, prześliczny wianek! Ja uwielbiam takie z brzozy. Biała fatba dodała jeszcze lekkości! Choineczka w środku to super pomysł.Sliczny. Buziaki dla Ciebie, a futrzaki podrap za uszkami ode mnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za tak miłą recenzję :) zwłaszcza, ze ty jesteś specjalistką od wianków :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba,przecudny ten wianek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo dziękuję . Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Dawno do Ciebie nie zaglądałam a tyle ciekawych i pięknych rzeczy można zobaczyć u Ciebie!!!!! Wianek cudowny!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny... zawsze miło cię widzieć i cieszę się że ci się u mnie podoba :)

      Usuń
  7. Serdecznie zachęcamy do dodania wpisu do akcji „Dekoracje świąteczne” na zBLOGowanych. Codziennie wiele osób szuka u nas pomysłów na własnoręcznie przygotowane ozdoby. Wystarczy zarejestrować bloga na www.zBLOGowani.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ja i mój asystent :D

      Usuń
  9. Wygląda nadzwyczajnie, nie potrafiłabym zrobić takiego. ale patrząc na Twój wianuszek mam ochotę zrobić podobny. Nie taki sam, ale choc trochę podobny...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Po to zamieściłam poszczególne etapy powstawania wianka... może ktoś się skusi i spróbuje sam :)

      Usuń
  10. Wianek jest przepiękny! :) Fajnie mieć taką mruczącą asystę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miły komentarz :) Asysta jest ciekawska, ale w sumie nie przeszkadza :)

      Usuń
  11. faktycznie wianek robi niesamowite wrażenie, szkoda że już jest po świętach, ale może to być jakaś inspiracja dla mnie na tegoroczne święta : )

    http://www.tusze.info/papier-fotograficzny-c-30.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie... za rok znowu będą Święta :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).