Obserwatorzy

niedziela, 22 grudnia 2013

49/13 Gwiazdka tuż, tuż...

Muszę się i wam pochwalić ...dziś miałam zaszczyt otworzyć paczuszkę od Mikołaja z mojego ulubionego forum , która jak dziś się dowiedziałam przygotowała Krysia... Duża paczka zawierała same wspaniałości... zobaczcie sami :)
A teraz po kolei...karteczka w technice pergaminowej...
... ceramiczny bałwanek i choinka wypleciona z papierowej wikliny...
oraz snieżna kula do mojej skromnej kolekcji :)... od kilku lat co roku na Święta przybywa jedna kula :)

Bardzo dziękuję kochany Mikołaju :)
Mój kotek Cola bardzo zaprzyjaźnił się z wielkim Niutem /pies bobtail/ :)
Śnieg pada tylko na zdjęciu :) ... szkoda tak liczyłam na białe Święta :)
Pozdrawiam wszystkich cieplutko... jeszcze wpadnę z życzeniami na Święta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).