Obserwatorzy

wtorek, 17 grudnia 2013

48/13 Święta tuż, tuż...

Miałam już nic nie robić w dziedzinie kartkowania świątecznego, ale gdy zabrałam się do pisania kartek z życzeniami, okazało się że jak zwykle zabrakło...  Dorobiłam więc kilka ... może troszkę mniej strojnych, ale jednak zrobionych własnoręcznie ...
 Jeszcze zrobiłam kilka choineczek na choinkę...
A do tego mam nowego domownika ... który też pochłania troszkę czasu.

Jeśli chcecie pooglądać mój domowy zwierzyniec to zapraszam http://ewarost-mojefutrzaki.blogspot.com/

Na koniec chcę wszystkich przeprosić !!!

Nie wiem co nasz kochany Blogger wymyślił, ale z obydwu moich blogów zniknęła rubryka OBSERWATORZY :( nie wiem jak to naprawić i bardzo mi szkoda, bo było już przynajmniej tu kilkadziesiąt osób... może umie ktoś mi pomóc ???????

6 komentarzy:

  1. Ewuniu - obserwatorzy zniknęli wszędzie! Jeszcze rano wszystko było normalnie a teraz nie ma. Od godziny błądzę po sieci. Zajrzałam na inne blogi i wszędzie jest to samo. Google zapowiadały zmiany już na początku roku i wszyscy namawiali żeby zalogować się na bloglovin bo witryny znikną w lipcu. Ale nie znikły. Myślałam że to już koniec zamieszania. Może usunęli teraz? Nie wiem bo nikt nic nie pisze na ten temat. Jakaś masakra.
    Śliczne są te ostatnie karteczki i choineczki też. A kociaczek bardzo słodki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za wyjaśnienia ... muszę zobaczyć ten blogovin bo nie kumam z czym to się je :)))

      Usuń
  2. Podobno trzeba się przerzucić na Google +,zrobiłam tak ale nie mogę sie tam zalogować.A karteczki i choineczka cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie tak zrobiłam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).