Obserwatorzy

środa, 4 grudnia 2013

45/13 Coś na słodkości ...

Święta się zbliżają... pranie, sprzątanie to w tym okresie codzienne zajęcia niezbyt przyjemnie kojarzące się ze Świętami... ale niestety obowiązkowe :)
Aby troszkę od nich odpoczęć zrobiłam kolejne czekoladowniki ...
Miałam bardzo ciekawe papiery skrapowe więc przyjemnie się z nich robiło te opakowania na czekoladę :)
pierwszy w dzwoneczki ze świeczkami...

Drugi niby drewniany z bombką ...


A trzeci z typowo Świątecznym motywem poinsecji, najbardziej u nas popularnej /oprócz iglastych/ Bożonarodzeniowej rośliny :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za miłe odwiedziny :)


16 komentarzy:

  1. Mniam... czekolada w takim opakowaniu... mniam... super !
    Moje czekoladowniki czekają na swoją kolej na bloga ...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi :) Na pewno będę oglądać :)

      Usuń
  2. Fantastyczne! Wspaniałe papiery, są bardzo dekoracyjne. Ja też utknęłam w czekoladownikach (jednak!) Właśnie kończę szósty, mam nadzieję, że zdążę. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu ... czekam na twoją odmianę czekoladowników z niecierpliwością :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Piękne wszystkie, ale ten niby drewniany najbardziej do mnie przemówiłPozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu :) Mnie też ten papier imitujący drewno bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  4. Na szczęście obdarowani nie będą mieli dylematu wybierania :) Wybór trudny, bo każdy jest bardzo świąteczny, klimatyczny i piękny. Ja sobie mogę gdybać, więc wybieram ten cieplutki z poisencjami ;) Uwielbiam podglądać różne świąteczne prace

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję bardzo... chodzi o to by było miło rodzinnie i świątecznie... a każdy drobiazg robiony własnoręcznie moim zdaniem ociepla atmosferę :) Pozdrawiam i lecę oglądac u ciebie kolejną karteczkę :)

      Usuń
  5. aż żal bedzie zjeść zawartość tej piekności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :) Zawsze można tam włożyć kolejną czekoladkę :)))

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :))) Dziękuję i smacznego :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Słodkości w takich opakowaniach staja się jeszcze słodsze, super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu :) Też mam taką nadzieję :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).