Obserwatorzy

niedziela, 1 grudnia 2013

44/13 Pierwsza grudniowa niedziela...

Właśnie zaczął się adwent i to niezbity dowód, że Święta zbliżają się wielkimi krokami. Ale nim zaczną się świąteczne porządki to jeszcze przynajmniej u mnie trochę czasu muszę poświęcić na kartkowanie :). Skoro robię kartki to nie wypada by rodzinie, przyjaciołom i znajomym wysyłać te kupowane w sklepie... tak więc kilka następnych...





Dziś na stronie studio 75 pojawił się piękny magazyn on line INSPIRACJE ZIMOWO - ŚWIĄTECZNE. zawiera on 28 stron z pięknymi Świątecznymi pracami. Naprawdę warto zobaczyć... polecam !!!
http://studio75pl.blogspot.com

Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia i wielu świątecznych inspiracji :)

23 komentarze:

  1. Ale nowych pomysłów! Są naprawdę śliczne. Zaskoczyłaś mnie tą kartką z pieskiem - jaki kapitalny pomysł. Lubię oglądać Twoje kartki - w każdej można znaleźć coś ciekawego. Ja też nigdy nie robię dwóch identycznych, tak jest o wiele ciekawiej. Czas rzeczywiście tak leci, że lada moment będą Święta. Miłego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu :) Ja jestem psiarą i nawet mam 2 duże czteronogi :) a okazało się, że nie tylko ja lubię zwierzaczki nawet na kartkach :) Chętnie zobaczę twoje czekoladowniki :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Swięta idą szybkim krokiem, a my wciąż coś robimy, dorabiamy , piękne karteczki, takie energetyczne , dziękuję za inspiracje ze studia 75 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu... ciesze się że cie zainteresowała ten magazyn . Pozdrowienia i miłego tygodnia :)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki :) Widać wena Ci dopisuje, tak trzymaj :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudio... no jeszcze na troszkę będzie mi potrzebna :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Wena dopisuje widzę :) Bardzo ładne prace, a taka ręcznie wykonana kartka to taki mały miły prezencik świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) Od IX jestem na emeryturze i jakoś muszę zagospodarować swój czas :)))

      Usuń
  5. Kartki są świetne :) Widać w nich dużo pasji i serca. A Twoje powiedzenie dotyczące życia -genialne. Warto o nim zawsze pamiętać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i ciesz\e się, że dołączyłaś do grona obserwatorów :) Moje powiedzonko stosuję na co dzień i wierz mi łatwiej się żyje :)))

      Usuń
  6. Bardzo śliczne Ewuniu te karteczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu za odwiedziny :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  7. Cudne kartki, najbardziej podoba mi sie czwarta :)))
    Dziękuję za zapisanie się na wymiankę :)))
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Staram sie by dla każdego było coś miłego :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Śliczne!!! - szczególnie 4 i ostatnia - urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jedni wolą wielokolorowe inni w jednej tonacji i to jest fajne :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Zapraszam

    KONKURS! Wygraj romantyczny, ręcznie wykonany notes.

    www.studio-mody.com.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).