Obserwatorzy

sobota, 23 listopada 2013

42/13 Jeszcze więcej rękawiczek :)

Rękawiczki cieszą się powodzeniem więc na kiermasz przedświąteczny zrobiłam jeszcze kilka... powstają kolejne, ale nie wiem czy wam pokazywać bo chyba macie ich już nieco dość :)
Dzisiaj jedna we fioletach... jeszcze takiej nie było :)
A ty kilka tradycyjnych Świątecznych karteczek... może też wam się spodobają  :)




Na dziś tyle... dziękuję za odwiedziny i pozostawienie po nich śladu ... Pozdrawiam cieplutko, jeszcze jesiennie :)


26 komentarzy:

  1. Rewelacyjne karteczki,a te rękawiczki ... cudo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję...i zapraszam częściej :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne karteczki Ewuniu. Tyle różnych pomysłów. Najbardziej podoba mi się ta przedostatnia. Wspaniale komponujesz kolory. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu... nawet nie wiesz jak mnie cieszą Twoje komentarze :)

      Usuń
  3. same cudeńka!!! jest na czym oko zawiesić;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że zaglądnęłaś i do mnie :) dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że do mnie zaglądasz i że ci się podoba :)

      Usuń
  5. Wspaniałe rękawiczki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu wpadaj do mnie częściej :) Dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  6. Witam:) I ja postanowiłam wpaść w odwiedziny:) świetne karteczki:) każda inna:) bardzo fajne pomysły. pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze z każdych nowych odwiedzin :) Dziękuję za miły komentarz :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. No cóż trzeba jakoś urozmaicić kiermasz przedświąteczny :)
      Dziękuję Elu :)

      Usuń
  8. Aprecio seus trabalhos estarei aqui mais vezes,
    Abraços afetuosos do Brasil
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oi ... Obrigado por sua visita e agradável comentário. :)

      Usuń
  9. Piękne, szczególnie rękawiczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Klaudio, jak się okazało maja dużo zwolenników :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Witam cieplutko na moim blogu i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  11. Śliczności wyczarowały Twoje rączki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasiu za miły komentarz i pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Śliczne karteczki!!! Rękawiczka cudna, ostatnia karteczka w moich kolorkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i cieszę się, że wybrałaś coś dla siebie :)

      Usuń
  13. Twoje kartki są cudowne :) Pozdrawiam cieplutko . Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło ze do mnie wpadłaś :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).