Obserwatorzy

środa, 27 listopada 2013

43/13 Ciąg dalszy światecznych przygotowań...

Do świąt już coraz bliżej... pomyślałam wiec o drobnych niezobowiązujących upominkach i po krótkim namyśle zdecydowałam się na czekoladowniki... Drobny słodki prezent w nietypowym opakowaniu z umieszczonymi w środku życzeniami będzie chyba dobrym drobiazgiem... i jak w zamyśle niezobowiązującym... Wzięłam sie więc do pracy i powstało już kilka czekoladowników ....









Przy okazji jeszcze kartki rękawiczki... chyba w tym roku sie od nich nie uwolnię :) , ale to fajnie bo bardzo przyjemnie się je robi :)



Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko zachęcając do pozostawienia śladu po odwiedzinach :)

22 komentarze:

  1. Ale śliczności! Wiesz Ewuniu, że dokładnie o tym samym pomyślałam. Świąteczny czekoladownik dla każdego - tylko u mnie w tym roku na wigilii będzie 12 osób a w Święta jeszcze goście imieninowi. Chyba nie zdążę tego zrobić. Twoje czekoladowniki są bardzo eleganckie a kolejne rękawice przeurocze. Pozdrawiam cieplutko i życzę Ci miłego tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to połączenie imienin ze Świętami :))) Ja stwierdziłam że czekoladowni robi się najszybciej :)

      Usuń
    2. Masz rację Ewuniu, zdecydowałam się jednak - trochę dzięki Twojej inspiracji, dziękuję. Jeden szablon i leci. Mam już pięć więc chyba dam sobie radę. Buziaczki.

      Usuń
    3. Cieszę się, że przynajmniej mogłam cie zainspirować :)))

      Usuń
  2. A ja zapomniałam o czekoladownikach, jak zdążę to też zrobię. Podziwiam rękawice, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tereniu, ja też sobie przypomniałam przez przypadek :)

      Usuń
  3. Świetne są te czekoladowniki. Ja właśnie planuję zrobić jeden w wersji dziecięcej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :) Tez myślę o takich dla najmłodszych :)

      Usuń
  4. wspaniałe czekoladowniki :) no i rękawiczki, cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się że ci się podobają :)

      Usuń
  5. Tyle prac ostatnio pokazujesz, że ja nie nadążam z komentowaniem ;)
    Super pomysł z tymi czekoladownikami. Bardzo fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janiu nie przejmuj się ... bardzo się ciesze jak do mnie wpadasz :) A ja troszkę prac zrobiłam wcześniej przed 1 listopada :) ale rękawice i czekoladowniki robię na bieżąco :)

      Usuń
  6. Bardzo eleganckie te czekoladowniki :) No i "produkcja" rękawiczek nadal idzie pełną parą :)) Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Rękawiczki mają wzięcie wiec ... a czekoladowniki są przydatne do obdarowywania przyjaciół słodkim co nieco przed świętami i na mikołajki :)

      Usuń
  7. Śliczne czekoladowniki , a rękawico są powalające :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo bardzo dziękuje i ciesze się że ci się podoba . Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Howdy very cool blog!! Man .. Beautiful .. Wonderful ..
    I'll bookmark your website and take the feeds also?
    I am glad to search out a lot of useful info right here in the put up, we want work out more strategies on this regard, thank you for sharing.
    . . . . .

    Feel free to surf to my web site; pirater un compte facebook sans msn

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).