Obserwatorzy

niedziela, 17 listopada 2013

40/13 Przygotowania do zimy...

Szukając inspiracji do nieszablonowych kartek Świątecznych szperałam w internecie i trafiłam do Artillo a tam do butiku ladybug i zauroczyły mnie karteczki w formie rękawiczki :) Oczywiście nabyłam drogą kupna taką cudną rękawiczkę od autorki i za jej zgodą postanowiłam sama zrobić coś podobnego. Z pewnością nie jest to takie cudeńko jakie mam w domu i nieustannie mu się przyglądam, ale spróbowałam sam wykonać podobne karteczki. Zaczęłam od opracowania wzoru ...
Kartkę A4 przecięłam wzdłuż na połowę ...
Złożyłam ją na połowę...
Nastepnie wykonałam szablon rękawiczki, który wycinam z kolorowego papieru...
Tak wycięty szablon naklejam na przygotowaną karteczkę...
a następnie wycinam zostawiając cieniutki rąbek kartki bazy...
i to prawie wszystko ... do środka wklejam nieco mniejszą rękawiczkę by było na czym napisać życzenia :)...

...reszta to już kwestia wyobraźni.
I tak oto powstały moje karteczki inspirowane karteczkami ladybug , której bardzo dziękuję :)


Dziękuję za odwiedziny i komentarze... zrobię chyba jeszcze kilka podobnych karteczek bo bardzo sympatycznie się je robi :)




26 komentarzy:

  1. wow!!! jakie wspaniałe są Te prace!!! oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Fajnie że zaglądnęłaś :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe, ale również piękne. Forma to jedna sprawa ale urok kartki to jej zdobienie - śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za docenienie mojego wkładu w wygląd moich karteczek :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. bardzo pomysłowa kartka,miło że podzieliłas sie z nami pomysłem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... jak tylko mogę to się dzielę, a nuż komuś przypadnie do gustu i sam spróbuje :)

      Usuń
  4. Ale jesteś Ewuniu pomysłowa. Taka rękawiczka jakoś do mnie nie przemawia ale jak obejrzałam te ozdobione i wykończone to nie mogę wyjść z podziwu. Wyglądają fantastycznie! Szczególnie podoba mi się ta w środku. To bardzo oryginalne. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu... tak jakoś chciałam sobie odmienić bo też bardzo mi się spodobały tego typu rękawiczki, a do tego można się wyżyć w ich ozdabianiu :) Pozdrowienia cieplutkie, bo wieczór zimny :)

      Usuń
  5. Super karteczki... ja też takie zrobiłam, ale malutkie... jako bileciki do prezentów... niestety, jeszcze zdjęć im nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi, a wiesz, że o bilecikach nie pomyślałam :) Chętnie zobaczę :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ciesze się że zaglądasz do mnie :)

      Usuń
  7. Wspaniale wyglądają te kartko - rękawiczki . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu, też mi się spodobały więc postanowiłam, że spróbuję i ja :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ciesze się z tak miłej opinii :)

      Usuń
  9. Ewuniu, pisałam już na forum, ale tutaj też pochwalę :) Bo jest co - bardzo ładnie Ci wyszły te rękawiczkowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miła opinię i za to że tu zaglądasz :)

      Usuń
  10. Achei os seus cartões muito originais e o passo a passo nos dá vontade de realizar os trabalho de confecção.
    Sou grata por compartilhar conhecimentos assim aprendo muito com você.
    Até breve!!
    Joelma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Que vai ser bom para ver as luvas :)

      Usuń
  11. Ślicznie wyszły te rękawiczki :-) I przy okazji podzieliłaś się też Ewo sposobem ich zrobienia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na rękawiczki nie jest mój i dostałam pozwolenie na ich zrobienie od autorki... więc dzielę się ... miło mi jak komuś się przydadzą. Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  12. super kartki ... dzięki za kurs:)))))
    Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).