Obserwatorzy

poniedziałek, 11 listopada 2013

38/13 Dziś Święto Narodowe ... 11 Listopada

Ostatni dzień długiego weekendu i nasze Narodowe Święto 11 listopada... Flaga za oknem lekko powiewa na wietrze mimo, że dookoła szaro i mgliście, a ja jestem dumna ze jestem Polką.
Zawsze mnie zastanawiał ten Polski fenomen patriotyzmu... tyle się mówi o nim w mediach... data czerwona w kalendarzu, sklepy pozamykane na głucho, a na moim osiedlu można na palcach jednej ręki policzyć ilość flag wywieszonych za oknem przez polskich patriotów mieszkających dookoła... czyżby się wstydzili swojej narodowości ... ciekawe :)
Ale dość o tym... może jeszcze dorośniemy do tego by nie wstydzić się naszych barw narodowych :)
Dzisiaj mogę pokazać nowe karteczki świąteczne... tym razem 3D



Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze... Pozdrawiam cieplutko :)

8 komentarzy:

  1. Wspaniale kartki. Sliczne obrazki.
    A jakie ladne bratki na tle Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz :) Pozdrawiam Świątecznie :)

      Usuń
  2. Przepiekne karteczki zrobiłaś,takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Do Twoich mi daleko, ale miło mi ze ci się podobają :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).