Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2013

36/13 Już listopad....

Witam cieplutko, mimo że za oknem już coraz chłodniej, ale nie narzekam ... Jesień w tym roku była dla nas łaskawa, taka prawdziwa Polska złota jesień. Jak obiecałam po Święcie Zmarłych zacznę pokazywać moje karteczki, które powstają już od jakiegoś czasu ... Oczywiście są to już świąteczne karteczki,a że w większości są na zamówienie mojej córki, która nie mieszka w Polsce napisy na kartkach są po angielsku.
Ciekawa jestem czy będą się wam podobać:)




 Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawienie po nich śladu :)

6 komentarzy:

  1. Śliczności!!! Podobają się i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się że się podobają :) Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  2. Oczywiście, że będą się podobać. Są śliczne! Każda kompozycja inna ale wszystkie mają fajny, świąteczny klimat. Cieszę się, że znowu pokazujesz swoje prace. Trzymaj się ciepło i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) zawsze bardzo cieszą mnie Twoje odwiedziny... Tobie również życzę miłego końca weekendu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).