Obserwatorzy

piątek, 18 października 2013

35/13 Jesienna szaruga...

Nie wiele u mnie się dzieje... tak na pokaz, bo cały czas dłubię przy Świątecznych karteczkach :) jakoś w tym roku będę ich potrzebowała większą ilość, wiec pracy jest sporo... Wiem, że niektórzy robią karteczki na święto Hallowin , ale ja jakoś nie jestem przekonana do tego tematu a i w moim otoczeniu nie ma zwolenników prac w tym temacie :)
Postanowiłam, że karteczki Świąteczne pokarzę po 1 listopada żeby za wcześnie nie wywołać zimy, bo podobno mają być jeszcze ciepłe dni :)
Teraz pokarzę wam kopertówkę  jaką zrobiłam na październikowe wyzwanie na moim ulubionym forum
- miała być czarno biała z użyciem małych form pergaminowych i taga z cytatem na temat damskiej torebki...
Nie wyszło najpiękniej bo nie miałam czarnego kartonu... ale cóż musiałam sobie poradzić z cienkim czarnym papierem kolorowym i stąd te pomarszczenia, potem nieco sie wyprostowały jak dobrze wysechł klej, ale juz nie zrobiłam drugiego zdjęcia, bo było późno, a rano przesyłka poleciała do adresatki.
A teraz pokarzę jak u mnie jesień wygląda za oknem... piękne są te 22 letnie modrzewie, które zaczynają się przebarwiać jak zgubią igły to będzie prawdziwa zima :)
 A i ta żółto wybarwiona brzoza wygląda pięknie o tej porze roku :)

Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za pozostawienie śladów po waszych odwiedzinach :)

14 komentarzy:

  1. Śliczna kopertówka...... nigdy nie próbowałam pergamo, a fajnie to wygląda.
    Brzozy są cudowne jesienią.. uwielbiam je... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gabi ... pergamin to bardzo wdzięczny materiał, jednak wymaga cierpliwości, precyzji i sprawnych palców /z tym ostatnim niestety u mnie nie najlepiej ostatnio/

      Usuń
  2. W ładnym miejscu mieszkasz Ewuniu, jest sporo zieleni. Uwielbiam brzozy. Marzył mi się kiedyś mały, brzozowy zagajnik ale w ogrodzie brakło miejsca.
    Cudna ta kopertówka. Wygląda bardzo elegancko.
    Trzymaj się cieplutko. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu... miejsce ładne, ciche i zielone, ale ja i tak tęsknie za własnym kawałkiem ogródka :) Życzę zdrówka :)

      Usuń
  3. Świetna torebka:) A tekst na tagu doskonały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ludka ... Jak się okazało wszystkie mądrości dotyczące damskiej torebki, które ostatnio czytałam są bardzo prawdziwe, ale ten był jeszcze wesoły dlatego się na niego zdecydowałam :) Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Drzewa jeszcze cieszą nas widokiem pięknych liści, nacieszmy się nimi bo lada dzień zima:) Śliczna torebka i czekam na zdjęcia karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Świąteczne karteczki już niebawem zaczną sie pojawiać. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. wspaniała praca i sliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu, za stałe kibicowanie i odwiedziny :) Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i odwiedziny :)

      Usuń
  7. Kartka - kopertówka jest przepiękna, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).