Obserwatorzy

wtorek, 8 października 2013

34/13 W jesiennym slońcu ...

Jakoś nie mogę sie przestawić na tory emerytalne :) Z jednej strony fajnie jest być w domu i nie musieć się nigdzie spieszyć, ale z drugiej strony... comiesięczne finanse tak się skurczyły, że przydałoby się zacząć coś robić by wypełnić tą finansową lukę...
Jednak na razie zajmuję się pracami głównie domowymi, i próbuję zadbać o zdrowie tak by pozwoliło mi podjąć jakąś pracę :)
Nie mam za wiele do pokazania, bo nadal robię świąteczne karteczki, a postanowiłam, że zacznę je pokazywać po 1 listopada, żeby zbyt szybko nie przywołać Królowej Śniegu :)
Brałam udział w wymiance ATC na naszym forum tematem były "Błyskotki". Jedna z koleżanek w czasie zgadywani tematu rzuciła słowną zbitkę błys-kotki i tak mi się to spodobało, że mój ATCika nie mógł być inny... po prostu ta słowna zbitka nie chciała się ode mnie odczepić :)
Oto moje "BŁYS-KOTKI"
Na forum miałyśmy też wymiankę z małymi formami pergaminowymi pod tytułem "Lawenda"... Moją pracę dla Ani już pokazywałam... teraz pokarze to co dostałam od Ani :)
Kartka inspirowana filmem i książką  "Pod słońcem Toskanii"
z pięknie narysowaną na pergaminie lawndą i wykaligrafowanym napisem ...

a do tego jak opiewało wyzwanie również lawendowe przydasie :)
Wszystko tak pięknie pachnie, że nawet przesyłka z daleka pachniała...
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i dziękuje za odwiedziny :)



10 komentarzy:

  1. Niesamowite są Twoje błys-kotki Ewuniu. Te ślepka tak zalotnie świecą. Świetny pomysł.
    Tak to już widzisz w tym życiu jest - jak pracujemy to marzymy o emeryturce i wolnym czasie. A później czegoś brakuje. Życzę Ci Ewuniu przede wszystkim zdrowia a cała reszta jakoś się ułoży. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu za komentarz i życzenia... cóż zrobić, podobno czas musi zrobić swoje :) Tyle osób przywykło to i mnie się uda ... tak myślę :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu...nie każdy lubi ten zapach, ale mnie się podoba :)

      Usuń
  3. Ewuniu, miałam okazję podziwiać na forum Twoje błys-kotki. Te kociaki maja takie fajne te oczka, że chciałoby się je przygarnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Grażynko... miło że do mnie wpadłaś ... pomysł z tymi kotkami tak za mną chodził że nie mogłam nic innego wymyślić :)

      Usuń
  4. Te błys- kotki są fantastyczne :) wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu za miły komentarz :) Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  5. Ewo, bardzo słodkie są te Twoje błys-kotki :-) I piękny wypracowany ATCiak. No i wspaniała wymianka. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Asiu za odwiedziny i miły komentarz... również pozdrawiam słonecznie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).