Obserwatorzy

poniedziałek, 16 września 2013

33/13 Babie lato za progiem ...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarza... Życie jest czasem zaskakujące, ale przez to może tak ciekawe :) Miałam ostatnio troszkę zdrowotnych problemów, a i komputer odmówił mi posłuszeństwa więc się nie odzywałam.
Miedzy czasie powstało kilka karteczek...Urodzinowa dla mężczyzny...

Karteczka z gratulacjami...
I taka sobie karteczka ... Dla Ciebie...
A na koniec ... karteczka na urodziny...
 Oprócz takich karteczek pomalutku powstają już karteczki Świąteczne ale na pokazanie ich jest jeszcze troszkę czasu....

Za oknem już coraz bardziej jesienne klimaty... ale moje balkonowe różyczki jeszcze nie zasypiają i nadal cieszą oko...  :)




Będę jednak musiała pomyśleć, jak je zabezpieczyć przed zimą żeby zbyt nie ucierpiały.
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zapraszam do pozostawienia śladu po odwiedzinach :)



20 komentarzy:

  1. Widzę, że wszystko w porządku. Nadal tworzysz Ewuniu śliczne kartki a to dobry znak. Mam nadzieję, że czujesz się już dobrze. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia karteczka no i różyczki na balkonie. Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ewuniu... można powiedzieć, że jest OK... jeszcze tylko trochę rehabilitacji i na jakiś czas będzie dobrze :) Bardzo cieszą mnie Twoje odwiedziny :) Pozdrawiam cieplutko w ten deszczowy dzień :)

      Usuń
  2. Piękne karteczki:) Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i równie cieplutko pozdrawiam w ten deszczowy dzień :)

      Usuń
  3. Te męskie mają świetny klimat. Prześliczna jest urodzinowa z taką delikatną różą, urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Z męskimi zawsze mam kłopot :) ale tu wykorzystałam obrazek ze starym samochodem... chyba wszyscy chłopcy lubią autka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :) Ciesze się że ci się podobają :) Pozdrowienia.

      Usuń
  5. Piękne i sympatyczne kartki , pięknie jeszcze kwitną róże :)aż szkoda że już koniec lata :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alicjo :) Chyba wszystkim szkoda lata :)

      Usuń
  6. Awesome work.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com
    CHris

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jakie one wszystkie piękne, gratulacyjna i 'dla ciebie' moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Miło mi że znalazłaś swoje ulubione :)

      Usuń
  8. Wszystkie karteczki są niesamowicie urocze i Twoje kwiatki też są śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu za miły komentarz... moje róże nadal kwitną :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miło mi że cisie podobają i że do mnie zaglądasz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).