Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

31/13 Szara sierpniowa sobota...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny... miło mi was gościć u siebie.
Dzisiaj jest troszkę ponuro więc co nieco kartkuję bo mam troszkę zaległości, a i zamówienie sie trafiło :) Przygotowuję też troszkę elementów do kartek świątecznych, które co prawda za kilka miesięcy, ale ja korzystam z okazji, że moje ręce są w miarę sprawne ... kto wie co będzie gdy zaczną się jesienne szarugi :)
A wiec karteczka urodzinowa z fioletowymi kwiatuszkami a la hortensja zrobione zapomocą ozdobnych nożyczek do papieru.
Kolejna natomiast z kwiatem z papieru o zrobieniu którego pisałam już na blogu...
 Pozdrawiam wszystkich cieplutko licząc na jeszcze kilka dni ze słońcem tego lata :)

14 komentarzy:

  1. Obie bardzo ładne, hortensje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się Asiu, że ci się podobają karteczki i moje niby hortensje :)

      Usuń
  2. Obie są świetne. Pierwsza szczególnie przypadła mi do gustu. Druga z jesiennym akcentem. Jesień zbliża się wielkimi krokami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko bardzo dziękuję... co do jesieni to u mnie już widać pożółkłe liście brzozy... ale to chyba z powodu suszy :) ... ale noce już chłodne

      Usuń
  3. jak wspaniale Ci te hortensje wyszły! Przepiękne kartki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  4. Pamiętam ten kwiat. Idealnie go wpasowałaś na kartce i powstał taki mały, trochę jesienny widoczek. Super. Hortensje też mi się podobają. Właśnie mam pomysł na kartkę z hortensjami. Obcinałam krzewy hortensji i spróbowałam utrwalić kilka kwiatów. Jestem zaskoczona efektem. Nie zmieniły koloru i nie pomarszczyły się. Piszesz, że u Was ponuro? Dziwne, u nas ostatnie dni były piękne i słoneczne. Tylko wieczory już zimne. Pozdrawiam Cię Ewciu bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) U mnie dzisiaj świeciło słoneczko, ale było bardzo wietrznie więc pewnie od jutra będą zmiany w pogodzie :) Pozdrawiam równie cieplutko :)

      Usuń
  5. Śliczne kartki, hortensje wyszły przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Klaudio i ciesze się z tak wysokiej oceny dla moich niby hortensji :)

      Usuń
  6. Hortensje prześliczne i pięknie się komponują na tym tle. Druga kartka też oryginalna i ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się że do mnie zaglądasz i ze podobają ci się moje karteczki :)

      Usuń
  7. piękne kartki zwłaszcza hortensje są cudne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu... cieszę się, że hortensja ci się podoba... a mnie się spodobał sposób ich robienia, tak prosty że aż wstyd że sama na niego nie wpadłam :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).