Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2013

30/13 Upalna środa...

Dziś na moim balkonie (IVp) zasłoniętym od słońca dużą bawełnianą płachtą padł rekord temperaturowy 40 stopni C... Teraz jest wieczór, a temperatura spadła zaledwie o kilka stopni ... Ufff... ja mam dość ....
Dlatego mam coś na ochłodę :) Ostatnie wyzwanie na moim ulubionym forum ...brzmiało LATO
Były jednak warunki do spełnienia :)
- musimy użyć małych form: 2 kółeczka o średnicy 5 cm (ewentualnie 7,5cm) oraz 2 etykietki 2,8 x 7 cm
- kartka musi być utrzymana w jednej z dwóch tonacji żółto-czerwono-brązowa lub zielono-morsko- niebieska
- musi zawierać również jeden element "naturalny" - suszony kwiat, kamyczek, muszelkę, szyszunię...
Kartka mogła być o dowolnym rozmiarze, wysyłamy ją do swojej pary. Kiedy otrzymamy wiadomość, że kartka dotarła, możemy zaprezentować ją w temacie. Wyzwanie trwa od 15 lipca do 15sierpnia. 

Moja dla Ewci dotarła więc i tu mogę ją pokazać 

To właśnie jest moja interpretacja tematu "Lato" , bo lubię las . Szyszki prawdziwe na kartce nijak nie chciały się zmieścić więc zrobiłam je z elementów odciętych od naturalnych szyszek, żeby było leśnie dodałam sosnowe icły i kawałki brzozowej kory... jak wam się podoba :)
A to widok przez okno na mój gorący balkon ...ufff :)
Dziękuję za odwiedziny i życzę pogody ducha, bo ta za oknem już jest :)))


16 komentarzy:

  1. Czuje się leśne klimaty. Bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Właśnie miało być leśnie :)))

      Usuń
  2. Rzeczywiście powiało delikatnym, leśnym chłodkiem. Świetny pomysł z szyszuniami. Całość śliczna. Podobno upały się kończą. Dla mnie najgorsze są noce. Nie mogę spać, nie ma czym oddychać i nic nie pomaga otwieranie okien. Pozdrawiam Ewuniu - chciałoby się napisać "chłodno".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu:) Też liczę na koniec upałów i raczej nie patrzę na termometr bo robi mi się jeszcze bardziej gorąco :))) Przy takich temperaturach w dzień i w nocy nic się człowiekowi nie chce... Pozdrawiam z lekkim wiaterkiem w tle :))) tak dla ochłody :)

      Usuń
  3. śliczna ta Twoja leśna praca. Ja za swoją zabiorę się dopiero jutro, ale już wiem co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Znając Twoje zdolności to na pewno będzie coś ekstra super :))) Pozdrawiam upalnie :)

      Usuń
  4. Też bardzo lubię leśne klimaty :-) Kartka wyszła fantastycznie z tymi szyszkami i sosnowymi igłami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miło mi że karteczka ci się podoba :)

      Usuń
  5. Już po upałach :)chyba... Karteczka prześliczna a te szyszki jak wisienka na torcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Oxi :) cieszę się że ci się podoba :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudio, bardzo sobie cenię Twoje opinie :)

      Usuń
  7. Śliczna karteczka w orzeźwiających kolorkach!!! Piękny widok z balkonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny... życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  8. Śliczna karteczka i piękny widok z balkonu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Haniu ... szkoda że lato się już pomału kończy, a róże przekwitają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).