Obserwatorzy

piątek, 2 sierpnia 2013

29/13 Piątek i już sierpień ...



Upały dją mi się we znaki więc nie powstaje wiele karteczek ... Ostatnio zrobiłam na wyzwanie na forum dla Karolinki ATC ... tematem brzmiał "Sowy" . Moja jest nierzeczywista, ale kolorowa i wesoła :) taka w sam raz na lato...
Teraz zajmuję się moimi balkonowymi królowymi... uwielbiam róże, a w tym roku wszystkie ochoczo zabrały się do kwitnienia ... oto kilka z nich... kwitnących teraz, bo niektóre będa kwitnąć za chwilę, bo mają pączki... zapowiada się długi sezon na róże :)
... ta rośnie na pieńku...
 
Ta jest miniaturką...

 ... pięknie pachnąca wielkokwiatowa...
 ... wielokwiatowa ... ma pączki ...
 
Ta bardzo mocno pachnie ... i ma duże aksamitne kwiaty...
 ... ta ma piękny kolorek i mocny różany zapach...
 
 ta pachnie bardzo delikatnie...
 ... a to druga miniaturka
... a biała pachnie i kwitnie bez przerwy od czerwca... Jak kolejne pokarza kwiatki to i ja zamieszczę je na blogu :) Pozdrawiam cieplutko i słonecznie :)

18 komentarzy:

  1. Sowa jest śliczniutka i taka do "schrupania", a Twoje róże są po prostu cudne ... i te kolory, i zapachy - mam bogatą wyobraźnię i z tego co piszesz, to tak jakbym już czuła ich zapach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu bardzo dziękuję ... faktycznie róże pachną pięknie zwłaszcza rano i wieczorem. Jest lato wiec sowa wyszła taka letnia i kolorowa :)

      Usuń
  2. Toż to całe "rosarium" Ewuniu. Jak Ty to wszystko zmieściłaś na balkonie? Prześlicznie kwitną! Zapach roznosi się pewnie po całym mieszkaniu. Powiem Ci, że ja też jestem już zmęczona tymi upałami. Pracuję w ogrodzie bo nie mam wyboru a wieczorne podlewanie to dobre dwie godziny na dwa węże. Jak wracam do domu to mi się mówić nie chce. Takie są niestety te gorsze strony posiadania dużego ogrodu. A tu deszczu nie zapowiadają w najbliższych dniach. Buziaki przesyłam i życzę Ci miłego weekendu.
    Byłabym zapomniała - sowa jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że sowa się podoba :) podpatrzyłam ją z jakiejś gry internetowej i przerysowałam na pergamin :) Mimo tych niedogodności troszkę zazdroszczę Ci w pozytywnym znaczeniu tego słowa tego pięknego ogrodu. Moje rosarium ma miejsce bo balkon jest duży 5,5 x 1,2 metra, a różyczki w donicach :)... na balkonie zimują 4 te z największych pojemników... reszta wędruje na zaprzyjaźnioną działkę i do ziemi na zimę ... dajemy radę :)

      Usuń
  3. śliczne kwiatki i piekna sowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu bardzo dziękuję :) cieszę się że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  4. Róże mnie zauroczyły. Masz prawdziwy ogródek na balkonie, a wniosek taki, że masz Ewuniu rękę do kwiatów. Gratuluję.
    Sówka milusia, w letniej aranżacji, a ja w sówkach bardzo gustuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu dziękuję za miły komentarz i cieszę się, że moja letnia sówka i moje rosarium Ci się podoba :)

      Usuń
  5. Jak pięknie pachną ! oczywiście moja wyobraźnia, piękne kwiat a sowa urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że zajrzałaś :) Róże pachną naprawdę ... a sowa kolorowa jak letnia łąka :)

      Usuń
  6. Śliczna sówka - radosna i kolorwa, róże przepiękne!!! Już Ci zazdroszczę zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny :) Faktycznie pachną pięknie , ale muszę je zacieniać przy tym upale, bo szybko wysycha ziemi w pojemnikach, lecz odwdzieczaja sie za to kwiatami i zapachem :)

      Usuń
  7. Śówka przeurocza!
    Róże...róże...róże...cudowne są, jedna piękniejsza od drugiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że też lubisz róże :)

      Usuń
  8. Sliczna kartka z sowka, a kwiaty wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za hurtowe odwiedziny :))) Ciesze się że ci się u mnie podoba :) Zapraszam ponownie :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).