Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2013

28/13 Lipcowa środa...

Dzisiaj mogę wam już pokazać karteczkę jaka powstała na wyzwanie na moim ulubionym forum .
Wyzwanie dotyczyło małych form pergaminowych, które obowiązkowo miały zostać umieszczone na karteczce. Dla niewtajemniczonych wyjaśniam, że małe formy pergaminowe to takie elementy wykonane z pergaminu i ozdobione w/g fantazji.
Małe formy to w naszym tłumaczeniu na język polski :
1.Calineczki 2,5 x 2,5 cm
2.Dwójeczki 5 x 5 cm
3.Trójeczki 7,5 x 7,5 cm
4.Pergaminowe etykietki 2,8 x 7 cm
5.Tagi nie przekraczajace 10cm
6.Kółeczka o średnicy, 2,5 cm, 5 cm lub 7,5 cm 

Ja do karteczki wybrałam kółeczka o średnicy 2,5 cm . 
Inspiracją dla mnie do wykonania pracy miał być obraz jaki dostałam od Pati... koleżanki z w/w forum. Zainspirować mogło wszystko, przedmiot, kształt, kolor, temat itp.

Mnie zainspirował kolor i temat czyli natura... Na jego podstawie powstała karteczka...
 a to jest środek tej karteczki ...
Pati karteczka się podobała :)
A teraz pokarze wam zdjęcie mojego pieszczoszka Niuta... Co prawda jest to owczarek staroangielski i powinien być bardzo kudłaty jak na bobtaila przystało , ale niestety ja mam problem z utrzymaniem jego szaty ze względu na moje niezbyt sprawne ręce :(
Tak więc raz na jakiś czas odwiedzamy panią Anię w salonie FOXTER w Tarnowie .Po takiej wizycie mój piesek jest co prawda nie podobny do swoich pobratymców, ale za to czyściutki i szczęśliwy w to gorące lato... :)
Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego tygodnia :)


18 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka a piesio słodziak.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna karteczka,uściski dla pieska

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, piękne pergaminowe kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję... pergamin był obowiązkowym dodatkiem :)

      Usuń
  4. Totally amazing cards.I love the green, its such a comforting color.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com
    Chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for the nice comment. I admire your work and often I look at your blog.

      Usuń
  5. Śliczna karteczka i urocza psinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Psinka słodka ... tyle że w naturze jest to duży pasterski pies, za to bardzo spokojny i grzeczny ... też sie cieszy że sie podoba :)))

      Usuń
  6. No tak...miałam pisać o karteczce ale...zobaczyłam Niuta i karteczka zeszła na drugi plan choć jest prześliczna:)
    A Niut to po prostu psia piękność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłą opinię :)... a Niut uwodzi na żywo wszystkie dziewczyny w okolicy :))) ... ale żeby w necie :)))

      Usuń
    2. Jestem zadeklarowaną psiarą :) więc jestem łatwą zdobyczą dla takich przystojniaków ;)

      Usuń
  7. Moja wiedza na temat form pergaminowych jest bardzo uboga. Takie maleństwa to się robi chyba z lupką? Ale efekt jest niezwykły. Karteczka jest świetna. Super gra kolorów a kompozycja zachwycająca. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Z pergaminkiem znam się od kilku lat :) wymaga to dużej precyzji i cierpliwości oraz ćwiczeń... lupki jeszcze nie używam :))) , ale okulary i owszem ... niestety w związku z RZS precyzja szwankuje i mało już robię prac pergaminowych, ograniczam się właśnie do małych form i ATC, ale to też maleństwo :) Upalnie pozdrawiam :)... miłego weekendu :)

      Usuń
  8. Sliczne, pergaminowe dodatki bardzo mi sie podobaja. Piesek jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).