Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

27/13 Wakacyjna sobota...

Troszkę już spokojniej ... syn wyjechał :(, pogoda się popsuła ( mam nadzieję ze na chwilę) , ja odzyskałam władzę w ręce wiec zabrałam się za pracę...
Zrobiłam pierwszy raz czekoladownik ...


... do ozdobienia użyłam mój kwiatek z recyklingu :)
I jeszcze nietypowa karteczka urodzinowa dla miłośniczki koni...

Na zdjęciu jest konik, którego dostała jubilatka w prezencie... fajny prezent :)
A teraz kilka zdjęć z mojego balkonu na którym mimo złej pogody widać że jest lato...



Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim słoneczka :)



19 komentarzy:

  1. Ewuniu czekoladownik w kolorze czekolady z pistacjami - mniam. Konikowa też bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za miłe słowa :)

      Usuń
  2. aaaa czekoladownik jaki piękny! :)
    Kartka też bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny czekoladnik :) kwiaty cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) cieszę się że czekoladownik się podoba :)

      Usuń
  4. super czekoladnik! Piekne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karinko za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  5. Świetnie wyszedł ten czekoladownik, kwiatek prezentuje się wspaniale. Jakoś nigdy nie robiłam czekoladownika, chociaż kilka razy myślałam żeby spróbować. A ta karteczka z koniem - pierwsza klasa. Super wygląda ta kratka w tle. No a na balkonie masz Ewuniu pięknie. Ten niebieski, pełny powojnik to Multiblue? Świetnie sobie radzi w pojemniku. Widać, że masz dobrą rękę do kwiatów. A propos -mam nadzieję, że z twoją ręką to nic poważnego? Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że do mnie zaglądasz :) Kiedyś sama dostałam czekoladownik z czekoladą i tak mi się spodobała forma opakowania na czekoladę, że sama też zrobiłam :) Dzięki za nazwę powojnika... kupiłam go na przecenie w markecie i tak sobie rośnie... ciekawe czy w pojemniku może przetrwać zimę... z kwiatkami się lubimy :) i stąd mój ogródek na balkonie :) Moje łapki to tak rożnie w zależności od tego jaki moja choroba RZS ma nastrój ... raz lepiej , raz gorzej, ale się nie daję :)))

      Usuń
    2. To przykre. Niestety lata lecą a nasze ciała zupełnie nie rozumieją, że mamy młode dusze! A tak poważnie to bardzo Ci współczuję. Dobrze że się nie dajesz! Jeśli chodzi o powojniki to donice trzeba chyba zabezpieczyć na zimę, na przykład styropianem. Nie wiadomo jaka będzie zima. Buziaczki.

      Usuń
  6. Piękne prace i piękne kwiaty :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię i pozdrowienia :) Słoneczka życzę :)

      Usuń
  7. Ewuś, czekoladownik jest kapitalny, kartka bardzo ciekawa, kwiaty - cudowne. Widać, że lubią Twoje towarzystwo, przepięknie kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) My z kwiatkami lubimy się z wzajemnością :))) Miłych wakacji życzę i pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Czekoladownik jest slodki, kartka z koniem cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne czekoladowniki , ten z konikiem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).