Obserwatorzy

czwartek, 4 lipca 2013

26/13 Czwartek... wakacje w pełni :)

Pogoda piękna, słoneczko świeci i jest jak dla mnie aż nadto ciepło... Wczoraj byłam z synem na małej wycieczce w moim ulubionym Sandomierzu... było wspaniale, po 10-ciu latach odświeżyłam wspomnienia ze wzgórza nad Wisłą :)
Wcześniej na ATC - iakową wymiankę na forum pt. "Moje marzenie" zrobiłam takiego maluszka
Chyba łatwo się domyślić, że marzę o chatce na wsi, albo przynajmniej ogródeczku, ale pomarzyć dobra rzecz :)
Wcześniej pobawiłam się nieco papierem... takim z papierowej torby z TESCO, okazał się świetnym materiałem do zrobienia "miętych" kwiatków...
Wycięłam dziurkaczem 5,5cm trzy kwiatki...
Zamoczyłam w wodzie wycięte kwiatki i zmięłam ile się dało, odciskając wodę w papierowym ręczniku...
Następnie nieco je rozprostowałam, nadając im jakiś kształt ;)  Skleiłam od najbardziej rozprostowanego do najbardziej rozłożonego ... i wyszedł całkiem ciekawy kwiat... po wyschnięciu nie odkształca się... do środka dałam ozdobnego ćwieka... i wyszło tak :)

Przed wyschnięciem można płatki potraktować kolorowym tuszem a po wyschnięciu spryskać mgiełką... wszystko kwestia fantazji :)
...albo do zrobienia kwiatka można wykorzystać starą książkę, lub zwykłą gazetę... wtedy może wyglądać tak...

To tyle o moich kwietnych eksperymentach :) ... może komuś się przyda ta wiedza :)
Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wakacyjnie :)))




12 komentarzy:

  1. Uroczy ten ateciaczek. Nie wiem jak na tym maleństwie zmieściłaś tyle detali? Mały domek z ogródkiem? Może czas realizować marzenia? Zanim kupiliśmy nasz dom też byłam święcie przekonana, że to niemożliwe. Teraz wiem, że to nie kwestia pieniędzy tylko odwagi. A marzenia się spełniają. Pomysł na kwiatki kapitalny, na pewno go wykorzystam. Uwielbiam takie eksperymenty. Dziękuję za pomysł. Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu...puki co intensywnie marzę :) i szukam dojścia do jakichś finansów... niestety nasze banki dają kredyty tym co mają pieniądze :))) Cieszę się że spodobały ci się kwiatuszki :)

      Usuń
    2. Masz rację, teraz bardzo trudno o kredyt. Ale zła koniunktura nie będzie chyba trwała wiecznie? Trzymam kciuki za Twoje marzenia. Buziaczki.

      Usuń
  2. Ewuś, niech się spełni. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie -wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) ... to bardzo przyjemna zabawa :)

      Usuń
  4. Cudny, sielski ateciak :) Kwiatuszki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... marzy mi się właśnie taki klimat na starsze lata :)

      Usuń
  5. Świetny ATCiak - taki sielski :) Kwiatki wyszły super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Uwielbiam właśnie takie kolorowe wiejskie ogródki :)

      Usuń
  6. Super ATC, kwiatki sliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).