Obserwatorzy

sobota, 22 czerwca 2013

24/13 Sobotnie przedpołudnie...

Upał od rana... nic się nie chce... do wakacji jeszcze tydzień... i ta perspektywa bardzo mi się podoba :) Ponieważ kocham kwiaty, ogrody i naturę to przeniosłam ogród na moje karteczki... Ogród to pewnie za dużo powiedziane, ale "ogród w doniczce" to jest to ...
Karteczki jeszcze nie mają przeznaczenia...dlatego są bez sentencji, ale jak znajdzie się okazja to i napis dołączę. Czasem lubię mieć co nieco na zapas zrobione żeby w razie potrzeby się nie spieszyć.
W internecie łatwo znaleźć kurs na zrobienie takiej karteczki... moje wyglądają tak :)


 Najprostszy szablon do takiej kartki mieści się na kartonie A4
Kursik podpatrzyłam u blogowiczki Marysi dziewczyn robi piękne karteczki i wiele można się od niej nauczyć...polecam :)
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze które zostawiacie...Pozdrawiam cieplutko i słonecznie życząc miłego weekendu bez burz :)



9 komentarzy:

  1. Ślicznie to wyszło Ewuniu. Te bukiety są fantastyczne i przynajmniej masz pewność, że nie zwiędną tak jak szybko jak kwiaty w upale. U nas jest nie do wytrzymania!!! Wczesnym rankiem wybrałam się do ogrodu, bo przecież kiedyś muszę zrobić to co najpilniejsze. Ale już teraz się nie da. Nie dość, że duszno i nie ma czym oddychać to jeszcze komary gryzą na potęgę. Chyba zacznę się modlić o deszcz. Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) "Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma..." tak mawiają. Właśnie byłam w Twoim ogrodzie na wyborach królowej :) ... i wybrałam :) Fakt deszczu by się troszkę przydało... wczoraj u nas było burzowo, ale deszcze chodziły dookoła i tylko oczami wyobraźni mogłam go zobaczyć :)))

      Usuń
    2. Ale się mijamy! U nas dzisiaj była jedna chmura z której zaczęło kropić. Wróciłam więc do domu z myślą o szybkim prysznicu. Kropiło 3 minuty. Efekt - jest jeszcze bardziej duszno i parno. Chyba do wieczora sobie dziś odpuszczę. Mam kilka kartek do zrobienia, jest okazja. Buziaki.

      Usuń
  2. super,muszę sie przyznać że jakiś czas temu dostałam podobna karkę i dopiero na drugi dzień załapałam że się to wyciaga a w srodku są życzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Eluniu miałam dokładnie tak samo...mnie zeszło dłużej bo się okazało, że ten środek lekko się przykleił na brzegu i mimo prób nie udało mi się tego wyjąć za pierwszym pociągnięciem dopiero obdarowująca mi udzieliła instrukcji co i jak :) Dlatego teraz odczekałam cała noc zanim wsadziłam wkładkę do doniczki :)))

      Usuń
  3. Ewuniu – supernowe są te karteczki!! Chyba sobie zgapię i też spróbuję coś takiego zrobić. U mnie z tym robieniem kartek „na zapas” jest ciężko. Jakoś łatwiej mi się robi jak wiem dla kogo. Rzadko mam zrobione kartki do szufladki, żeby było na kiedyś. Ale zgadzam się, że dobrze mieć takie kartki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękję :) Odgapiaj do woli :))) Też kiedyś nie robiłam kartek na zapas, ale już miałam parę razy tak ze była mi lub komuś potrzebna karteczka "na wczoraj" i nic nie miałam więc teraz robię ... zwłaszcza takie uniwersalne co to mogą być na wiele okazji w zależności od napisu :)

      Usuń
  4. Bardzo fajny kształt karteczek. Do tego te śliczne kwiatki.
    Pozdrawiam życząc ciekawych "wakacji" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie życzę wspaniałych wakacji :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).