Obserwatorzy

czwartek, 6 czerwca 2013

23/13 Dziś imieniny miesiąca :) 06 - 06

Bardzo lubię zabawę z pergaminem, ale ostatnio moja przyjaciółka "choroba" skutecznie uniemożliwia mi tą zabawę... ale moja koleżanka z forum Jola mistrzyni od pergaminowych róż i różyczek pokazała kursik na zrobienie takich różyczek , tak mi się podobają, że spróbowałam... nie są jeszcze doskonałe, mimo to coraz bardziej mi się podobają i chyba zrobię jeszcze kilka zanim zamontuję je do jakiejś karteczki :)
Oprócz tego zrobiłam dwa nowe przyborniki ... tym razem użyłam również sznurka ogrodniczego ale w naturalnym kolorze ...
Ten jest prosty ... ozdobiony jedynie kokardka ze sznurka i białej bawełnianej nitki...
A ten jest nieco większy, bo użyłam do zrobienia tuby kartonowej po plakacie, którą pocięłam na odpowiednie kawałki ... każdą z rurek udekorowałam bawełnianą tasiemką i cieniutką wstążeczką w kolorze starego złota...
Aha i jeszcze na koniec ... ATCiak na majową forumowa wymiankę - temat "Bez i konwalie" . który zrobiłam dla Beatki .
I to już wszystko... dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko ... może iu mnie wreszcie wyjdzie słoneczko na niebie :))




19 komentarzy:

  1. Te różyczki są niesamowite Ewuniu, ślicznie Ci wyszły. Muszę i jak koniecznie spróbować. Pojemniczki są bardzo pomysłowe i praktyczne a ateciak cudowny! Mam nadzieję, że czujesz się już dobrze? Pozdrawiam i życzę słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu zdrówko już nieco lepiej i ciesze się ze ci się podobają moje wytworki... Biegnę do twojego ogródka by naładować akumulatory . Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Ewuniu - ile u Ciebie ciekawych pomysłów - przybornik jest niesamowity, wspaniały, karteczki śliczna i śliczniutkie różyczki .... pracuś z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu ciesze się z każdych twoich odwiedzin i miło mi że znajdujesz coś co Ci się podoba ... Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Te przyborniki są bardzo pomysłowe, a przy tym bardzo efektowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kalinko... przyborniki są proste w formie i łatwe do zrobienia...:) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Świetne te przyborniki :) Mam kilka takich tub, więc może w końcu je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ze ci się podobają moje wytworki :))) Teraz rurki i tuby mogą mieć drugie życie... :)

      Usuń
  5. Fajny blog. Piękne te Twoje prace..Bardzo mi się podoba więc zostanę na dłużej.a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Miłego weekendu dla Ciebie i Twoich bliskich.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moich skromnych stronkach... rozgośc sie wi wpadaj kiedy tylko masz ochotę :) Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  6. cudne różyczki, aż nie wierzę, że są z pergaminu! Przyborniki, zwłaszcza ten z koronką- świetne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różyczki naprawdę są z pergaminu :) Dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  7. This looks really pretty. I love the mauve you have used.
    Love to have your comment on my lion.
    http://ajourneyintoquilling.blogspot.com
    Chris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad that you visited me ... Thank you for your nice comment :)

      Usuń
  8. Jaka misterna robota, te różyczki, ale efekt wspaniały! Przyborniki prezentują się świetnie, a ATC - Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  9. Ewuniu, wszystkie prace cudne, ale bez i konwalie dla mnie naj, naj, tym bardziej, że mogę je podziwiać z bliska.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo wszystkim dziękuję za odwiedziny... ze zdrowiem nieco lepiej więc weekend minął mi pracowicie na ... przenoszeniu moich "gratów" do innego pokoju :) ... sama się dziwię, że dałam radę... Mąż na swoje biuro ma teraz mój dawny mini pokoik... a ja mam więcej miejsca :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).