Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

22/13 Święto Bożego Ciała... początek kolejnego weekendu ...

Dzisiaj dzień Świąteczny, więc i czasu nieco więcej :) na wypoczynek, przyjemne zajęcia i zwykłe lenistwo... A ja czasem kocham nicnierobienie :))) Pogoda nawet dość fajna, ciepło i nawet nieco słoneczka na niebie. Co prawda z rana przeszła burza z piorunami i deszczem, ale ... już po :) Uwielbiam zapach skoszonej trawy po burzy, a akurat wczoraj na osiedlu było wielkie koszenie trawników więc upajam się moim ulubionym zapachem :)
Ostatnio zrobiłam tez karteczkę urodzinową ... tym razem w błękitach i zieleniach.
Wszystkim dziękuję za odwiedziny i życzę miłego świętowania w ten przedłożony weekend ... pogody ducha i słoneczka :)


16 komentarzy:

  1. Ewuś, piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :) miło mi że do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  2. Sliczna :) ja rowniez lubie zapach skoszonej trawy I powietrze po deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za miły komentarz :) Właśnie przeszła u mnie niedawno kolejna burza wiec ulubionego zapachu mam pod dostatkiem :))) Pewnie będę spać przy otwartym Balkonie :)

      Usuń
  3. Skojarzyła mi się z bukietem niezapominajek. Śliczna i bardzo delikatna. Zazdroszczę Ci Ewuniu tego słoneczka. Może jutro i u nas się pojawi choć na chwilkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewciu... no i po południu była solidna burza :)))

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się kolorystyka tej pracy jak i cała karteczka :) Dzień był cudny dzisiaj także u mnie, słoneczny i wyjątkowo bez deszczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasiu ... zawsze mi miło jak do mnie zaglądasz :) U nas tradycja została podtrzymana... w czasie popołudniowej procesji przyszła solidna burza... tak jest co roku w Boże Ciało :)

      Usuń
  5. wspaniałe połączenie kolorków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Elu za opinię i stałe kibicowanie moim poczynaniom :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu :) Zawsze mi miło gdy do mnie zaglądasz :)

      Usuń
  7. piekna jest ta kartka Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę że wpadłaś do mnie :) Dziękuję za miły komentarz Jolu :)

      Usuń
  8. Ewuniu, bardzo fajna i ciekawa karteczka.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).