Obserwatorzy

niedziela, 26 maja 2013

21/13 Dzień Matki w Polsce...

Dziś święto wszystkich Mam w Polsce... choć sama jestem mamą, to również dla mojej mamy i wszystkich innych Mam, mam wierszyk :)

Z okazji Twojego dnia Mamo.
Za wczoraj i dziś, zawsze tak samo,
każdym czułym serca uderzeniem
i każdym z niego płynącym życzeniem
zdrowia, sił i codziennej radości
wraz ze słowami największej wdzięczności.
Za wszystkie dla mnie trudy i starania
składam Ci dzisiaj podziękowania. 

W prezencie dla mamy, która namiętnie rozwiązuje krzyżówki zrobiłam przybornik na ołówki i długopisy... 



Wystarczyły rolki po ręcznikach i papierze, sznurek ogrodniczy, kawałek taśmy i kilka różyczek z pianki, bo sa trwalsze niż papierowe... i gotowe :)
Prezent bardzo się mamie podobał ... najważniejsze ze jest użyteczny... mama nie lubi nieprzydatnych rzeczy :)))
Skończyłam też wyszywanie japońskich dzieciaczków, dla koleżanki... będą wmontowane w kołderkę dla małej dziewczynki :) 


To tyle na dzisiaj... dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wszystkich cieplutko ... mimo, że za oknem niezbyt majowa pogoda :)

18 komentarzy:

  1. Ewuniu
    piękny jest ten przybornik dla Twojej mamy!
    a kołderka będzie na pewno przeurocza z takim haftem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu... sama jestem ciekawa tej kołderki :)

      Usuń
  2. Śliczny prezencik dla mamy. Hafcik cudo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybornik ślicznie wykonany i praktyczny niewątpliwie:) Haft ślicznie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  4. ciekawy i trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik uroczy, a przybornik dla mamy na pewno spełni swoje zadanie. Fajnie mieć coś takiego na biurku. Moja mama też bardzo lubi rozwiązywać krzyżówki i jak pamiętam często dostawała ode mnie przy okazji kolejne zeszyciki krzyżówek :) Może powinnam pomyśleć także o podobnym przyborniku ... Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny Kasiu :) Przybornik, jak mówi mama pozwolił jej uporządkować ołówki i długopisy, które plątały się po stole, a teraz ładnie stoją i podobno zdobią :))) I już chce by jej zrobić coś podobnego z miejscem na karteczki... żeby stało obok telefonu :)))

      Usuń
  6. Hafcik ładny. A prezent dla mamy - rewelka!! Moja mama też nie lubi niepraktycznych prezentów. Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu... no proszę jak niektóre mamy są do siebie podobne :)))

      Usuń
  7. Bardzo ladny przybornik. I haft cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny przybornik - ładna zieleń. obrazek przesłodki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Miło mi że mnie odwiedzasz :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  9. I haft i przybornik super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jolu... udało mi się wreszcie uruchomić mojego notebooka :))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).