Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

20/13 Soneczna niedziela...

Piękny dzień... ciepły i słoneczny... pogoda jak w lecie choć to dopiero maj :)
Robione przeze mnie kwiatki doczekały się karteczki... tym razem dla dziewczynki i na okrągło, jest słoneczna jak dzień za oknem :)


 

A przy okazji pokarzę jak kwitną moje kaktusy... ich kwiaty są piękne choć ulotne, bo zaledwie są w pełni rozwinięte przez 2 dni.


 
 
Na dziś to tyle ... Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim miłej niedzieli i udanego tygodnia :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna i bardzo radosna karteczka, różyczki też urocze. A kaktusy niesamowite! Nigdy nie miałam kwitnących kaktusów, jak patrzę na te zdjęcia to zaczynam żałować. Pozdrawiam Ewuniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Ja jeszcze choruję na kaktusowate żywe kamienie... też pięknie kwitną :)

      Usuń
  2. Piękna kartka i piękne kwiatki.Dziękuję także za kursik na te kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolinko za odwiedziny, ciesze się że kursik się przyda :)

      Usuń
  3. Kartka niezwykle sympatyczna. Kwiaty kaktusów są piękne, szkoda że takie nietrwałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz, też żałuje ze kaktusy tak krótko kwitną:)

      Usuń
  4. Słodka kartka z misiaczkiem :) w sam raz dla dziewczyneczki. Kaktusy wypielęgnowane, jest co podziwiać. Ja w domu raczej kaktusów mieć nie mogę, ze względu na kociaki. Twoje piękne są naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu z miły komentarz :) Fakt... kociaki i kaktusy to nie jest dobry duet ... :)))

      Usuń
  5. te kwiatuszki są wspaniałą ozdobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu :) ponieważ łatwo się je robi to pewnie jeszcze w niejednej mojej pracy się pojawią :))

      Usuń
  6. Wspaniala kartka :) kaktusy piekne, ja mam dwa, jeden rosnie jak szalony do gory a drugi kwitnie, ma takie malutkie rozowe kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu :) za odwiedziny :) kaktusy najlepiej rosną jak im nikt za bardzo nie przeszkadza :)))

      Usuń
    2. A wiesz, że te moje to stoją przy samej ścianie, za biurkiem (mamy okno od ściany do ściany) i właśnie nikt im tam nie przeszkadza, nawet powiem, czasem zapomne o nich i nie podlewam często :)

      Usuń
  7. Karteczka przesłodka, a kaktusy śliczne, mój tylko jeden kwitnie - na żółto, reszta buntuje się :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Moje tez już przekwitły... muszę czekać na następne kwitnienie :)

      Usuń
  8. u mnie nie ma slonecznych niedziel, pieknie kwiatna kaktusiki.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).