Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

19/13 Papierowe różyczki - krok po kroku.

Kartki wyjechały wraz z córcią... odzewu jeszcze nie ma, czy się podobały :) A ja siedzę i robię mini kwiatuszki do kolejnych kartek :)
Zakupiłam dziurkacz 1,5 cm - kwiatuszek i wycięłam z kolorowego papieru do xero 6 sztuk.



Pięć kwiatuszki złożyłam na połowę
Następnie cztery kwiatuszki jeszcze raz na połowe, a piąty na trzy części... i tyle :)


Tera idzie w ruch klej Magik i smaruję nim szusty kwiatuszek, a następnie przyklejam po kolei jeden za drugim cztery kwaituszki złożone na cztery części ... o tak :)


Na koniec do środka wklejam ten kwiatuszek złożony na trzy części... i gdy klej jeszcze mokry za pomocą dłutka kulkowego rozchylam nieco płatki i dociskam tak by powstał taki kwiatuszek ...:)


 Po wyschnięci kleju kwiatuszek jest sztywny, trwały i gotowy do umieszczenia na kartce... krawędzie można ozdobić tuszem, brokatem lub czym kto chce...


Na dziś to tyle... może komuś się przyda taki mały kursik. Przesyłam pozdrowienia wszystkim odwiedzającym :)

9 komentarzy:

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).