Obserwatorzy

wtorek, 7 maja 2013

17/13 Wtorkowy majowy wieczór...

Wreszcie ciepło... córcia przyjechała, więc oprócz wieczornych pogaduch kończę powoli zamówione karteczki... powstało kilka kolejnych ... tym razem urodzinowych.
Dla dwóch starszych pań...



  
... z tą miałam jak zwykle najwięcej kłopotu... ciężko zrobić kartkę typową dla mężczyzny...

 
... i dla wielbicielki fantazji i błyskotek... Na dzisiaj to tyle... choć to nie koniec karteczek, zapewne w niedługim czasie pojawią się kolejne :) Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam cieplutko ... :)

13 komentarzy:

  1. Ewuniu śliczne prace. Męska wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) Cieszę się ze męska ci się podoba :)

      Usuń
  2. Sliczne. Piekny kosz z kwiatkami na urodziny. Meska kartka i kartka z elfem rowniez sa bardzo ladne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu piękne prace, dużo na nich elementów, które tworzą piękną całość, podoba mi się kolorystyka i te błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Weroniczko :) Miały być jak to Marysia mówi "na bogato" :)

      Usuń
  4. Ale cudowności! Jak dla mnie ta z elfem na pierwszym miejscu. Męska bardzo, bardzo...Fajna też jest ta kompozycja z koszyczkiem. Mam taki wykrojnik, kupiłam przed Wielkanocą, i jakoś nie mogę go wpasować w inne kartki. A u Ciebie Ewuniu wygląda cudownie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu bardzo dziękuję i cieszę się, że ci się podobają moje karteczki :) a koszyczek bardzo lobię i wypełniam go często rożnymi kwiatkami, zarowno papierowymi jak i z kalki :)

      Usuń
    2. Muszę i ja spróbować, szkoda żeby się wykrojnik marnował. Buziaki.

      Usuń
  5. Piekne Karteczki!
    Ja teraz musze narobic kwiatuszkow bo u mnie totalny deficyt :)
    Ale u Ciebie same cudnosci karteczkowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko dziękuję za komentarz i odwiedziny :) też muszę nadrobić braki kwiateczkowe i wykrojnikowe, bo moja maszynka dalej zepsuta :( i ciacham na pożyczonej :)))

      Usuń
  6. a mnie sie spodobała ta krawacikowa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).