Obserwatorzy

sobota, 4 maja 2013

16/13 Maj, sobota... No i gdzie to słońce ????

Maj zaczął się u nas paskudnie... wbrew szumnym zapowiedziom o letniej pogodzie w maju... czyli jak zawsze... zapowiedzi sobie a życie sobie :)))
Ja w związku z tym zajęłam się swoimi ulubionymi robótkami, ostatnio najbardziej lubię kartkowanie :) Córcia poprosiła mnie o zrobienie kilku kartek dla swoich znajomych mieszkających na Wyspach Brytyjskich... stąd napisy w j. angielskim. Karteczki rocznicowe na 30 /perłowe/ i 40 /rubinowe/ gody. Fajnie, że ludzie są ze sobą tak długie lata mimo zawirowań współczesnego świata. Z przyjemnością więc robiło mi się te karteczki słuchając moich  ulubionych kawałków z tamtych lat :)))
Oto efekt tych moich poczynań ...

 
 
Licząc na poprawę pogody biorę się za następne karteczki... Dziękuję za odwiedziny, komentarze i Pozdrawiam cieplutko :)

5 komentarzy:

  1. Ojej, nie wiem która ładniejsza? Białe są takie delikatne i romantyczne ale ta czerwona bije je oryginalnością. Świetne jest to tło z serduszkami. Ja też siedzę i tworzę patrząc co chwilę za okno. Było przez jeden moment słoneczko ale już jest kolejna czarna chmura. Nie ma chyba dziś nadziei. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ewuniu :) No to miłego tworzenia i lepszej pogody ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja wiem która ładniejsza-zakochałam sie w pierwszej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Eluniu... mam nadzieję, że wszystkie się spodobają :))) ale każdy jak ma wybór to może zdecydować, która najładniejsza :))) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ewuniu - BRAWO Bardzo ładne kartki. Ta na 40 rocznicę szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).