Obserwatorzy

środa, 1 maja 2013

15/13 Pierwszy majowy wieczór...

Witam i dziękuję za odwiedziny :)
Moja biedna maszynka BS nadal czeka na część zamienną ... mam nadzieję, że już niedługo :)
Ponieważ zima się skończyła, wyszłam na swój balkon i zaczęłam go nieco ukwiecać... lubię kwiaty, a że ogrodu nie posiadam... pozostaje mi jego namiastka na balkonie...


I już zrobiło się weselej...
Ponieważ koleżanki z forum dostały moje przesyłki... to mogę już pokazać co zrobiłam
Dla Pati... kartkę z mini koperta i calineczkami...

A dla Gosi ...ATC - taniec...

Tyle na dzisiaj... pozdrawiam cieplutko i życzę miłego wypoczynku oraz słoneczka :)

6 komentarzy:

  1. Masz Już Ewuniu pięknie ukwiecony balkon. Na zdjęciach widać słońce? A u nas dziś było tak ponuro i zimno. Bardzo mi się podoba ten ateciak. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu :) Słoneczko było przedwczoraj jak robiłam zdjęcia, dzisiaj też u mnie było pochmurno, ale bez deszczu i nie najzimniej tak około 16 - 18 st.

      Usuń
  2. Ja rowniez lubie ogrody, mamy balkon i kwiatki tam sadze, a ostatnio dolaczyla do mnie nasza corka, zasiala kwiatki i codziennie wypatruje czy juz wyrosly ;)
    Kartka z pudelkiem jest sliczna i ATC piekne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi raźniej, że nie tylko ja balkonuję ogrodowo :))) Cieszę się że karteczka i ATC ci się podoba :)

      Usuń
  3. Wiosna to cudowna pora roku, chyba najbardziej energetyczna. Dzięki roślinkom będziesz miała miły kąt na balkonie. W moim regionie jest jednak dużo chłodniej niż na południu Polski, roślinki się jeszcze ociągają.
    Ateciak świetny, na pewno Gosi się bardzo spodoba :) Pozdrawiam i życzę dużo słoneczka w czasie majowego wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu cieszę się, że do mnie zaglądasz... i do Was wiosna przyjdzie z ciepełkiem :) Pergaminków mało robię, bo moje łapy się do niego pomału już nie nadają, ale jak tylko mogę to coś dziobie :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).