Obserwatorzy

poniedziałek, 15 kwietnia 2013

13/13 Już lubię poniedziałek...

Czemu już lubię poniedziałek?...
W piątek zepsuła mi się maszynka BigShot ,byłam zrozpaczona, Pękła najmniejsza przekładka zębata, myślałam że BS nadaje się już tyko na złom, bo przecież nie można nigdzie dostać do niej części zamiennych. Zaalarmowałam moje kochane koleżanki z forum   na odzew nie czekałam długo ... zadzwoniła do mnie Beatka, podała kontakt do Madzi ... i wróciła mi nadzieja, że nie wszystko stracone :) A dzisiaj przyszła wiadomość, że będę miała zębatkę i BS znów będzie działać. Kochane koleżanki jesteście WIELKIE i przywracacie mi wiarę w ludzi... Dziękuję!!!
W związku z awarią BS musiałam przerwać zaplanowane zajęcia i zajęłam się czymś innym...
Zrobiłam karteczkę z użyciem resztek tapet, które bardzo lubię wykorzystywać w pracach... nic nie kosztują, mają ciekawą strukturę i dają fajne efekty ...

Potem zajęłam się przerabianiem kolejnych rurek po papierze toaletowym... tym razem będą białe z perłowym połyskiem ... i powstanie z nich konstrukcja... niby żaluzja na okno w kuchni :)


Zrobiłam tez kilka niby piłek dla mojego wychowanka... ćwiczymy przy ich pomocy oddech, z że są kolorowe to sprawiają mu wiele radości...
... a na koniec posklejałam kilka papierowych kręciołków i tak powstały choineczki, będa jak znalazł za kilka miesięcy kiedy nadejdzie sezon na choinkowe karteczki :)
Pozdrawiam cieplutko i dziękuje wszystkim za odwiedziny i pozostawione wpisy :)

15 komentarzy:

  1. Ewuniu BS będzie żył - to ważne. Oj wiem jaki to ból jak się ulubione "zabawka" zepsuje. Pamiętam jak kilka miesięcy temu Magda mi "płakała", że zepsuła BS. Z tego co wiem BS został zreanimowany i działa jak złoto. Karteczka ładna i już przebieram nóżkami i czekam na to co powstanie z papierowych rolek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję... wystraszyłam się nie na żarty bo nowy BS to nie mała inwestycja, a już zgromadziłam troszkę wykrojników, ale teraz już tylko czekam na część zapasową od Madzi... :)))

      Usuń
  2. Śliczna wyszła ta karteczka Ewuniu. Cieszę się, że udało się uratować Twoją maszynkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu... najważniejsze że wreszcie wiosna przyszła, a dzięki moim kochanym koleżankom i BS będzie żył :)))

      Usuń
  3. Super, Ewuniu, i kartka i piłeczki... i strasznie ciekawa jestem jak się ta dekoracja na oknie będzie prezentować!
    Czekaj cierpliwie, zębatka będzie, czekam już tylko aż tato pojedzie do firmy. :) Mam nadzieję, że już w przyszłym tygodniu będziesz mogła szatkować :)
    A ja się zastanawiam czy nie otworzyć sklepu z częściami do maszynek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu dziękuję :) Nawet nie wiesz jak się cieszę z możliwości szatkowania na moim BS...a pomysł z częściami do BS wcale nie jest zły... takie osoby jak ja co nie mają dojścia do ślusarza pewnie chętnie skorzystałyby z Twojej i twojego taty pomocy... Ja w każdym razie jakby co ...odpukać... będę pierwsza :)))

      Usuń
  4. to cieszy mnie bardzo że będzie działać choiaż ja daje radę bez tej zdobyczy cywilizacyjnej

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj. Poratuj proszę, mój BS również się zepsuł, nie wiem czy mam kupić nowy czy może da się uratować stary :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To zależy co ci w nim padło, jak łożyska to można podobne dokupić, a jak coś innego to ... raczej trzeba nową, bo nie ma napraw gwarancyjnych... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz, właśnie małż mi go rozkręcił i wyłamały się te ząbki przy korbce, nie wiem jak to nazwać-zębatki. No i brak pomysłu na naprawę :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój BS właśnie tak samo padł, niestety jedyne wyjście to znaleźć ślusarza i dorobić tą część ręcznie... wszystko sprawdziłam i nic nie pasowało jako zamiennik, ani od AGD, ani od motoryzacji... kompletnie nic. Jak masz konto na FB to spróbuj tam zadać pytanie może ktoś się zgłosi, ja popytam u siebie na forum, jak coś będę wiedzieć to dam znać :) .... Ale i tak chyba będziesz musiała kupić drugą, a tą ewentualnie zostawić na części ... Ja tak zrobiłam ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za odpowiedź. Mój BS już działa a wszystko dzięki uprzejmości i bezinteresownej pomocy pewnej Pani, Okazuje się, że są części zamienne do BS :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
    3. Dzięki za odpowiedź. Dobrze, że przynajmniej ty wiesz gdzie można dostać części do BS . Właśnie kolejnej osobie padł BS, Beti K z bloga http://robeatki.blogspot.com - chyba zębatka ... Proszę, może Ty mogłabyś jej pomóc :) Pozdrawiam :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).