Obserwatorzy

piątek, 5 kwietnia 2013

12/13 Piątkowo i dalej bez wiosny za oknem ...

Niestety nadal za oknem szaro i buro... wiosna jakoś nie może się zebrać żeby rozjaśnić niebo słoneczkiem, a ziemię zazielenić. W związku z tym siedzę w domu i coś tam dłubię... nadchodzi czas Komunii Św. wiec na początek pokażę moje komunijne pamiątki...

Obydwie dla dziewczynki... mam nadzieję że się spodobają :)
Na moim ulubionym forum pokazałam ATC-iaka, który zrobiłam dla Ewci tematem był "Komiks z Elfami" ... to okładka
... a to wnętrze tego mini komiksu :)
Na naszym forum brałam udział również w wyzwaniu -  "Kartka z podwójnym schowkiem" trochę skomplikowana konstrukcja, ale jakoś mi się udało i Halinka dostała taką karteczkę :) 

A poza tym dalej rozbudowuję moją ścienną dekorację i dokładam do niej kolejne elementy, przetwarzając rurki po papierze toaletowym - opis  techniki zamieściłam wcześniej.
Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam cieplutko, dziękuje za odwiedziny i czekam na wiosnę ...




17 komentarzy:

  1. Coś tam sobie dłubiesz? Delikatnie powiedziane bo tu widzę produkcja pełną parą. Śliczne są te komunijne karteczki, ja jeszcze nigdy nie robiłam. Może będzie okazja spróbować. Pozostałe prace też mi się podobają ale ta dekoracja na ścianie bije wszystko. I pomyśleć że to taki recykling. Nie domyśliłabym się. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu... na komunijną karteczkę pewnie znajdzie się okazja :) , a ten recykling tak mi się podoba :))) ... zaczęłam coś jeszcze, ale jak skończę to pokarzę :) Pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Wow - same śliczności, a dekoracja ścienna jest rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu... dekoracja niby nic, a fajnie wygląda a kolor można sobie dopasować według potrzeb :)

      Usuń
  3. Hmmm, od czego by tu zacząć :) Od końca!
    Ten recykling to rewelacyjny pomysł! zastanawiam się czy go młodej nie podrzucić, żeby sobie upiększała pokój :D
    A karteczki bardzo eleganckie i delikatne. Spodobają się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... z recyklingiem zabawa świetna... i może być na dłużej, bo rolek przybywa, z jednej wychodzi tak około 9 - 10 elementów, boja robię tak około centymetrowe kawałki... spokojnie można dokładać i zmieniać kolorki ... miłej zabawy :))

      Usuń
  4. Ewuniu wszystkie prace ładne - komunijne takie delikatne i elegancki na pewno się spodobają. Jednak dekoracja kwiatowa mnie zachwyciła na MAX. Pomysł fajny, ale i kompozycja fantastyczna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Aniu :) możesz i ty zrobić taką dekorację ... jest przy tym fajna zabawa :))

      Usuń
  5. Jestem zachwycona dekoracją ścienną, wygląda rewelacyjnie. Piękne kartki robisz, obdarowane osoby domyślam się że są zachwycone.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny :) i zachecam do samodzielnego zrobienia takiej dekoracji... tak niewiele trzeba a zabawa bardzo fajna :))

      Usuń
  6. Kartki są śliczne, delikatne. A dekoracja godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ciesze się że się podobają :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :)

      Usuń
  8. nieźle się bawicie dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).