Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

9/13 Poniedziałek, zima trzyma..., a ja robię świeczuszki...

Pudełeczka z kolorowymi świeczkami bardzo się podobają, więc robię i rozdaje :))) , ale mam przynajmniej trening ;) Dziś powstały trzy... lecz już ich nie mam :))) Muszę się zmobilizować i zacząć robić zaplanowane upominki... bo nie zdążę zrobić do czerwca tyle ile mi potrzeba :)

Wiosenne stokrotki...

Letnie słoneczniki...

i moje ulubione róże :)

Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze...



8 komentarzy:

  1. Super! Różyczki wyglądają rzeczywiście najładniej - ale w zasadzie wszystkie motywy na jasnym tle wyglądają dobrze, bo tło zlewa się z woskiem.
    Ale te kolorowe też są śliczne, zwłaszcza słoneczniki mi się podobają. Ale ja uwielbiam słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. różyczki wyszły bardzo delikatnie, ale wszystkie są bardzo ładne!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe,wprost nie mogę sie napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie świetne Ewuś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo wam dziewczynki dziękuję za to, że często tu zaglądacie i mnie wspieracie w moich poczynaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie świetne, ale pierwsze to dla mnie mistrzostwo :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu, wszystkie świeczuszki świetne, oczywiście jak dostałam pozwolenie to sobie też zrobiłam. Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).