Obserwatorzy

piątek, 22 marca 2013

7/13 Piątkowa zimowa wiosna... brr, brr..

Niby przyszła wiosna i ta kalendarzowa, i ta astronomiczna, ale macocha zima tak się uparła, że nie chce odejść... Swoje bite trzy miesiące musi odpracować i pokazać jaka ona potężna... żadne zaklinanie wiosny nie pomaga :)
Właśnie skończyłam i rozesłałam ostatnie świąteczne karteczki, bo czas najwyższy zabrać się za domowe porządki przedświąteczne... może wtedy uda się tą zimę przepędzić :)))
Ostatnie karteczki powstały z rożnych kolorowych papierków, jak to u mnie przy pomocy dziurkaczy i wykrojników... ciekawe czy spodobają się osobom obdarowanym ;)










Do koloru, do wyboru... oglądajcie i w wolnej chwili zostawcie po sobie ślad... Dziękuję :)

12 komentarzy:

  1. Sporo tych karteczek. Na pewno się spodobają! Są takie wiosenne i kolorowe. Masz rację, trzeba brać się za porządki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu, że do mnie zaglądasz. Fajnie że będe mieć towarzystwo do sprzątania :)))

      Usuń
  2. Oj,na pewno się spodobają bo są śliczne,fajnie i kolorowo skomponowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko cieszę się, że Ci się podobają moje karteczki :)

      Usuń
  3. Wszystkie piękne i kolorowe Ewuniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartki, obdarowani na pewno się ucieszą, nie ma to jak własnoręcznie wykonany upominek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Robiąc samemu upominek dla kogoś... choćby kartkę myślisz o tej osobie i tym co mogłoby sprawić jej przyjemność.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i ciesze się że ci się podobają :)

      Usuń
  6. Ewuś, świetne prace. Ostatnia podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko :)... ostatnia powstała z braku pomysłu :)))

      Usuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).