Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

6/13 Nadal zimowy poniedziałek...

Wczoraj nadrabiałam zaległości w odwiedzaniu waszych blogów :)... przyznaję, że nie robię tego systematycznie, ale za to dokładnie. I tak trafiłam na blog Pelargonii i oprócz wielu różnych pięknych prac zachwyciły mnie kolorowe tealighty... po mojemu podgrzewacze i postanowiłam spróbować sama zrobić takie cudeńko :) ... wyszło tak :


... oczywiście nie takie piękne jak te podpatrzone, ale to moje pierwsza, a właściwie drugie, bo pierwsze zrobiłam na czerwonym wosku... nie wyszły zbyt dobrze bo wzór jest słabo widoczny na świeczce... najlepiej jednak nadają się białe, ale pokażę i te mniej udane... sami porównacie...



na koniec moja półeczka z pisankami... pomału się zapełnia, ale decoupage nie jest moją mocna stroną więc jest ich niewiele... cały czas się uczę :)
Te wycinane to nie moje, a prezent z ubiegłego roku...

Na dziś to wszystko... dziękuję za odwiedziny i pozostawiony ślad :)

11 komentarzy:

  1. Piekne podgrzewacze zrobiłaś a kolekcja jajeczek cudności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tealighty śliczne, te pierwsze rzeczywiście ładniejsze. Ale jak tu zapalić takie cudo? Pisanki prześliczne, pięknie dopracowane w detalach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu świeczki palą się jak normalne... ten wzorek po prostu zatapia się w wosku... dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. Śliczne te z różami! I pisanki jakie piękne...
    I fakt, na kolorowych świeczkach nie wychodzi to zbyt dobrze, chociaż kusi, bo kolorowe same w sobie ładne są...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, że mogłam skorzystać z pomysłu na tealighty :) właśnie mam kilka jasnoróżowych o zapachu róży i mam zamiar je właśnie tak ozdobić :)

      Usuń
  4. Ewuniu podgrzewacze bardzo ładne, ale jajeczka zjawiskowe są!! Szalenie mi się te ornamenty podobają!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) cieszę się, że mis ie udało chociaż takie zmajstrować :)

      Usuń
  5. ale sliczne,bardzo ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podgrzewacze, na prezent w sam raz! Jajka też prezentują się fantastycznie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).