Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

5/13 Marcowo zimowy piątek...

Troszkę uporządkowałam swoje sprawy... za oknem zima wróciła z podwójnym impetem i znowu zrobiło się biało. Ja natomiast nadal kartkuję świątecznie i przygotowuję Wielkanocne kartki dla rodziny i przyjaciół... Jestem w pewnym sensie tradycjonalistką, zwłaszcza jeśli chodzi o wysyłanie i otrzymywanie kart pocztowych tych okazjonalnych i tych świątecznych... dzisiaj pokażę kartki które powstały z kolorowych papierków przy pomocy wykrojników, dziurkaczy i perełek w płynie...

 ... jajeczko ozdobione stemplem i stikersowym motylkiem...

 ... tu użyłam kolorowego papieru w drobnr jajeczka ozdobionego brokatem...

   .... to tyle na dzisiaj kartek z wielkim jajem... już powstają kolejne, ale one w następnym poście... Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :)               

8 komentarzy:

  1. Ewuniu, śliczne jajeczkowe karteczki, bardzo lubię oglądać Twoje prace. Te eski-floreski na jajeczkach to pieczątka czy własny rysunek? Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Weroniko milo mi, że do mnie zaglądasz :) Moje ręce sa juz zbyt mało precyzyjne więc te esy floresy to pieczątka... kolorowana po śladzie... :)))

      Usuń
  2. Piękne kartki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki. Obdarowane osoby mam nadzieję że docenią ich wartość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolekcja, stylem podobne a jednak każda inna. Są bardzo delikatne i gustowne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się z waszych odwiedzin i komentarzy :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu - śliczne kartki - takie delikatniutkie!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).