Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

02/13 No i już luty...

Tak jakoś zeszło... jak lat przybywa to zdrowia ubywa i choćby człowiek chciał to nie na wszystko starcza czasu i sił, ale przyjdzie wiosna mam nadzieję że się odmieni :) Miedzy czasie dużo się pozmieniało... nie ma już forum pergaminart.pl , ale za to dzięki wspaniałym kreatywnym koleżankom powstało nowe bardzo ciekawe forum Pergaminowa pasja ... zapraszam zaglądnijcie, a możne zostaniecie na dłużej :) W wolnych zdrowszych chwilach coś tam dziergałam ... troszkę koralikowo...

co nieco bawiłam się krzyżykami...
Na wymianki forumowe też co nieco zrobiłam - pergaminowy ATC "Filiżanka"...

A od karolinki z Robótkowej doliny dostałam wyróżnienie za które bardzo dziękuję...

 
jutro postaram się wypełnić wszystkie warunki z tym związane...
Na dziś to już wszystko... cieplutkie pozdrowienia dla wszystkich odwiedzających :)

4 komentarze:

  1. Śliczne te hafciki Ewciu i koraliki też bardzo gustowne. Zachwycają mnie od dawna subtelne, pergaminowe prace. Ale na razie nie spróbowałam bo czas nie pozwala na robienie wszystkiego co mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu - cudna bransoletka. Hafcik też cudny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Również kiedyś tak haftowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest śliczne, a szczególnie hafty - są cudne :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).