Obserwatorzy

sobota, 8 grudnia 2012

Mrożna sobota....

Witam. Dziś chcę wam pokazać kilka fotek z naszego kiermaszu świątecznego, na który dzieci i nauczyciele przygotowali różne świąteczne ozdoby... dzieci w ten sposób zbierają drobne sumy na potrzeby dalszej działalności artystycznej i rękodzielniczej, wycieczki i inne przyjemności na które nie mają pieniążków. Prace powstają pod kierunkiem wychowawców i nauczycieli, są też drobne ozdoby przyniesione przez dzieci z domu... a możne komuś się przydadzą. I tak na kiermaszu znalazły się moje bombki - karczochy...



Na kiermaszu są też rożne kartki...





... inne dekoracje świąteczne...


Ja jeszcze zrobiłam kilka zaproszeń na Świąteczną kolację Wigilijną w Ośrodku...





 Na dziś tyle wieści... dziękuję za odwiedzinki i do następnego spotkania... pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień :)

5 komentarzy:

  1. Pięknie i kolorowo było na Waszym kiermaszu. Mam nadzieję, że dużo się sprzedało. A Twoje karczochy rewelacja! Muszę kiedyś i ja spróbować. Zaproszenia takie ładne jak widok z mojego okna: zimowa, skrząca się biel - bardzo romantyczne. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny... kiermasz jeszcze trwa do 15 grudnia więc mamy nadzieję, że troszkę grosza jeszcze uzbieramy :)

      Usuń
  2. kiermasz bardzo kolorowy i różnorodny-życzę owocnej sprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  3. Karczochy przecudne są. I karteczki tez piękne.
    Zaś kiermasz w szkole to całkiem fajna sprawa, są wystawione śliczne dekoracje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa taki kiermasz! pamiętam, że u mnie w szkole też takie były organizowane :)
    bombeczki genialne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).