Obserwatorzy

niedziela, 18 listopada 2012

Niedziela... wieczorową porą....

Ponieważ Święta Bożego Narodzenia zbliżają się szybkimi krokami, zabrałam się za przygotowanie kartek świątecznych. W tym roku będą to składaczki,tak nazywam kartki zrobione za pomocą elementów wyciętych dziurkaczami i moim BigShot-em. Na początek kartki, które powstały z dziurkaczowych elementów, a inspiracją do ich powstania była piękna bordowa tapeta z ozdobnymi złotymi paseczkami...
Do kolejnych użyłam złotych stickerow , których wnętrze wypełniłam kolorem i powstały niby witraże....
Pewnie będą jeszcze kolejne, bo z okazji Świąt wysyłam do rodziny i przyjaciół tylko ręcznie robione kartki... ale to już w kolejnym poście. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wszystkich, którzy domnie zaglądają :)

13 komentarzy:

  1. bardzo ładne karteczki:)ja też wysyłam tylko zrobione przez siebie kartki,ale jeszcze nie zdążyłam zabrać się za produkcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu... już czekam na Twoją produkcję z utęsknieniem :)

      Usuń
  2. Przepiękne karteczki,każda inna,każda urokliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i ciepły komentarz :)

      Usuń
  3. Śliczne karteczki, szczególnie te z choinkami. Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z papierem. Oglądam więc i uczę się pilnie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny, komentarz i zapraszam :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

      Usuń
  5. Bajeczne!! Na pewno rodzina cieszy się z każdej takiej karteczki- nie dość, że cieszy oko, to jeszcze widać, że wysyłająca włożyła w nią całe mnóstwo serca i świątecznego ciepła :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się z odwiedzin :)

      Usuń
  6. zapraszam po wyróżnienie
    http://rekodzieloeluni.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne są!! :) uwielbiam taką kolorystykę :)

    dodaję do obserwowanych, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).