Obserwatorzy

sobota, 18 sierpnia 2012

Z nudów...

Na Pergaminart Marysia pokazała wspaniałe bransoletki z drobnych koralików zrobione tzw. sznurem tureckim... Ja jestem fanką bransoletek i kolczyków :) Poszukałam w internecie i znalazłam bloga Weroniki Kaczor moim zdaniem mistrzyni w tej dziedzinie. Już stamtąd zawędrowałam do wykonanego przez Weronikę tutoriala. No i z trochę z nudów, a trochę z wrodzonej ciekawości do nowości wyszperałam stare szydełko, kremowy kordonek i koraliki w kolorach jakie miałem ... zaczęła się zabawa... plątanie, prucie i na nowo,aż w efekcie powstała moja pierwsza bransoletka nieco tylko podobna do sznura tureckiego ;)
Ale, co prawda widać zbyt dużo nitki to jednak jakiś początek jest, jak na moje możliwości... wyszło po japońsku czyli "jako tako" ;) Dziękuję wszystkim za odwiedziny,azwłaszcza tym co zostawiają po sobie ślad.

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).