Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Minęło cztery miesiace... już miałam zrezygnować z prowadzenia bloga ... ale..

Ale postanowiłam pokazać że coś jednak robię mimo kłopotów zdrowotnych. Między czasie byłam w szpitalu, sanatorium ale pomału dochodzę do siebie i coś tam majstruję papierkowo i kalkowo ...
Zrobiłam też karteczkę na ślub...
i ATCiaki na wymiankę
... wiem to niewiele, ale i tak się cieszę że coś robię Próbowałam też ozdobić swoje drewniane skrzyneczki ... nie są doskonałe ale następne pewnie będą lepsze.
Dziękuje wszystkim odwiedzającym i pozostawiającym swoje komentarze :)

5 komentarzy:

  1. Ewuniu ale cudeńka zrobiłaś. Najbardziej podoba mi się kartka ślubna. Skrzyneczki też urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że nie zrezygnowałaś z prowadzenia bloga. sliczne są te karteczki, bardzo mi się podobają, dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie ze jestes, a ten ATCiak taki mi znajomy... no pewnie bo jest u mnie. Ewuniu miej nadzieje ze bedzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś, wszystkie prace piękne. Ślubna mnie powaliła, jest rewelacyjna. Nie rezygnuj z bloga, bo miło jest wpadać w odwiedziny. To taki namacalny kontakt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu
    miło do Ciebie wpadać - nie rezygnuj z blogowania.
    zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).