Obserwatorzy

niedziela, 25 marca 2012

Wiosennie i przedświątecznie...

Zrobiło się ciepło, słonecznie i naprawdę wiosennie :) więc i ja czuję się nieco lepiej. Zaczęłam więc nieco bawić się papierkami i tak powstało kilka Świątecznych kartek bo przecież Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami...



Powstało ich więcej ale w podobnym klimacie więc ich tu nie zamieszczam... A teraz nieco inne...


Zajęłam się również innymi robótkami związanymi z Wielkanocą i tak powstały jajka z sutaszu...

I filcowe jajka... filcowane na sucho. To moje pierwsze próby w filcowaniu, ale nawet podoba mi się ta zabawa. Mam mało kolorów wełny i brakuje mi wprawy, ale co tam...
Jak jeszcze coś zmajstruję to na pewno tu pokarzę :)
Podziękowania za odwiedziny i oczywiście za komentarze :)

4 komentarze:

  1. naprawdę pięknie wiosennie, kolorowo. Bardzo lubię te z koszyczkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wielkanocne kartki i jajka wyszły rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne karteczki i jajka też przepiękne

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).