Obserwatorzy

poniedziałek, 5 marca 2012

Poniedziałkowo i słonecznie...

Wreszcie moje pisaki i kredki są na swoim miejscu i bezpiecznie mogę się z nimi przemieszczać... Uszyłam na nie pokrowce to tzw. rękodzieło praktyczne :)




A oprócz tego pokusiłam się o zrobienie sutaszowych kolczyków, pewnie nie wyszły zbyt dokładnie, ale usprawiedliwim sama siebie tym że są pierwsze :)

Aha i na wyzwanie w Pergaminart zrobiłam ATC - iaka, którego temat brzmiał "Za oknem"

A na wymiankę pod tytułem : Kartka z przesłaniem - "Miłość nie jedno ma imię" zrobiłam karteczkę - warunkiem było użycie wybranych małych form pergaminowych w dowolnej ilości:
Inchies 2,5 x 2,5 cm
Twinchies 5 x 5 cm
Trinchies 7,5 x 7,5 cm
Moos 2,8 x 7 cm
Rinchies 2,5 cm (kóleczko)
oraz to, że główny element (co najmniej jeden)mogła być osoba, zwierzę, rzecz lub roślina, albo jej część składowa( usta, głowa, oczy, liść itp.), coś co zilustruje nasze przesłanie. Obrazek mógł być tylko luźnym nawiązaniem do tematu przewodniego,obowiązkowo miało byc też zamieszczone przesłanie. Przestrzegając tych zasad wykonałam taką karteczkę.

No i to by było na tyle... jeśli znowu coś powstanie to postaram się pokazać.
Dziękuję wszystkim za odwiedziny :)

4 komentarze:

  1. Ale różnorodność! Rękodzieło praktyczne - pierwsza klasa!! Z sutaszem poszłaś na głęboka wodę - kolczyki na początek to nie przelewki - fajnie wyszły. Pergaminowe prace - urocze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuś, fantastyczne prace :)
    Te ubranka na przybory chodzą mi po głowie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu, jakie różnorodne prace, wszystkie świetne.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawiony ślad po odwiedzinach na moim blogu i zapraszam ponownie :).